Flashkunnig sökes - Americas Army klan

Permalänk
Medlem

Flashkunnig sökes - Americas Army klan

Kan du flash och har en kvart över för att hjälpa mig (nja, kanske lite mer än en kvart, men särskilt avancerat är det faktiskt inte) så skulle jag bli ytterligt tacksam för en gnutta hjälp!

Skriv ett inlägg eller maila mig.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Du kanske skulle skriva vad du behöver hjälp med här istället för att fråga om någon kan hjälpa dig?

Visa signatur

ny signatur kommer snart

Permalänk
Medlem

Det är just det -det en och det andra, men inga avancerade projekt.

T ex så är det en logo som ska vara en enkel animering med en ljudloop i bakgrunden, men hur, vad och på vilket sätt är bäst att disskutera med någon som har lust att hjälpa till!

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Skall du bygga hela sidan i flash?

De flesta, inklusive mig, är inte så förtjusta i flashsidor.

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

Nej, det är bara en logo och en liten flashapplikation som ska finnas där -sidan är html (och php)

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Hej!

Lite offtopic, men eftersom jag också behöver hjälp kan jag fråga i denna tråden, skulle behöva en kille som kan göra en större loggo/banner till en sida jag håller på med till ett internetcafé. Den ska vara gjord i flash och vara interaktiv, om ni är intresserade för en liten slant kontakta mig på marcus@tsw.nu (MSN)

Permalänk
Avstängd

Får man någon ekonomisk ersättning?

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

Ja, ekonomisk ersättning är de vi pratar om!