Wii u kontroller (ej gamepad)

Permalänk
Medlem
Skrivet av slimjim10:

Tänkte på hur det blir med moms osv. när dom skickar det till Sverige? Vad blev den slutgiltiga kostnaden för dig?

Ingen moms eller tull, de märkte paketet som gift.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av slimjim10:

Tänkte på hur det blir med moms osv. när dom skickar det till Sverige? Vad blev den slutgiltiga kostnaden för dig?

aldrig åkt på högre slutsumma än det som står på sajten när jag köpt från dealextreme.
enda "minuset" är väl leveranstiden, normalt går det på 1-2v men några ggr har det tagit upp mot 4v

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Ingen moms eller tull, de märkte paketet som gift.

Skrivet av Toivo83:

aldrig åkt på högre slutsumma än det som står på sajten när jag köpt från dealextreme.
enda "minuset" är väl leveranstiden, normalt går det på 1-2v men några ggr har det tagit upp mot 4v

Ok då blir det till att beställa 3 kontroller därifrån. Köpte en "riktig" nintendo remote plus med nunchuk här i sverige för att ha om man sj ska använda den, såg i nån kommentar att dom rekommenderade att ha det då just pekfunktionen kunde va lite darrig hos dessa. Det paketet kostade dock 650 kr, nu kommer jag att får 3 uppsättningar för samma pris

Edit: Fick 3 uppsättningar för 385 kr förresten, helt sjukt vilken skillnad egentligen...

Visa signatur

Desktop: AMD Phenom2 X4 955 @ 3,6Ghz - Gigabyte 6870 @ 960/1140MHz - A-DATA SSD 510-series 120 GB - Corsair 8GB 1600MHz - Asus M4A785TD-V EVO - Corsair VX 550W 80+ - Lian Li Lancool PC-K56