Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av tcntad:

Känns som att det är dags att införskaffa några av Liv&Helvetes tavlor:)

haha ja känns så

forum konst!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

SRAM X7
Avid Exlixir 3
RST First Air 100 remote

Riktigt kap för det jag fick betala

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk
Skrivet av MakubeX:

Ville testa på en ny pwo, fick denna rekommenderad av GG butiken i Strömstad.

Smakar ofantligt gott. Bästa pwo man har testat i smakväg.

Nice! Smakat Mutant Rage Hallon? Tycker den smakar väldigt bra jämfört med min andra men inte så stark, får ta lite extra. Billig också.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Nice! Smakat Mutant Rage Hallon? Tycker den smakar väldigt bra jämfört med min andra men inte så stark, får ta lite extra. Billig också.

Nae, har inte testat den, än.

Angående Superpumpen så avvaktar jag med att säga ifall den är bra eller dålig, kör ju i princip bara rehab nu Mars månad ut pga en skada på mitt skulderblad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://imageshack.us/a/img819/352/dagenskop20130315.jpg

Det blev ett nytt grafiskt ark, plus en ram och lite pennor på det. Inget direkt upphetsande nytt med andra ord.

http://img856.imageshack.us/img856/352/dagenskop20130315.jpg

Men det blev bra, om jag får säga det själv.

Var gör du av alla målningar? Säljer eller sätter upp på väggen i ditt eget hem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av devdel:

Var gör du av alla målningar? Säljer eller sätter upp på väggen i ditt eget hem?

Vissa har jag uppsatta, vissa har jag sålt. Men dom flesta, dom samlar man på hög i väntan på att få komma till bättre användning.

Skrivet av Fors_89:

Gillar denna skarpt, snyggt jobbat!

Tackar så mycket.

Skrivet av flashen:

Gillar dina målningar som du postar

Roligt att höra. Alltid roligt med uppskattning.

Skrivet av tcntad:

Känns som att det är dags att införskaffa några av Liv&Helvetes tavlor:)

Ja, det tycker jag att du ska göra.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

Downhill är sjukt kul och jag fastnade direkt när jag testade förra sommaren
vet inte om jag bor speciellt ultimat, finns ett hyffsat berg med 350m fallhöjd alldeles i närheten, men då är det shuttle och chaufför som gäller, ska man åka lift så är det ca 25mil till Levi och runt 60 till Åre, Levi fungerar som dagstur men dom har inte så många nerfarter så längre vistelser kan nog bli lite tråkiga, inte för mig dock då det enbart är där jag åkt hittills, men det lär väl bli efter man varit på Åre Bike Festival för första gången iår

här är Levi's enda "Downhill"-bana, nog för att den är rätt mycket åt freeridehållet den med.
watch?v=dfD_hDeBoSc

det där såg ju bara för grymt ut 10+

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk

Äntligen paket från Dustin!

Lite godis till N7:an och nya lurar. Blev positivt överraskad när jag märkte att det faktiskt var ett "smart" fodral trots att det inte stod någonstans och att priset bara var 130:-, rena ebay-kapet fast från svensk butik. Nu blir det att provlyssna lurar, yey!

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Tänkte uppgradera till en bättre kikare från det billiga 150krs skitet man hade så det blev en sådan,kostar drygt 2 lakan,finns väl bättre men duger för en amatör som inte vill lägga en förmögenhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Tänkte uppgradera till en bättre kikare från det billiga 150krs skitet man hade så det blev en sådan,kostar drygt 2 lakan,finns väl bättre men duger för en amatör som inte vill lägga en förmögenhet.

http://farm9.staticflickr.com/8366/8567804847_4bda2db885_c.jp...

Vad för slags aktivitet ska den användas till :)?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Det vart några nya spel till samligen förra veckan

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Vad för slags aktivitet ska den användas till :)?

Typ för vandring ute i naturen,hade gärnat velat ha en tubkikare med större förstoring men det får bli en annan gång när man har råd.

Permalänk
Medlem

Idag låg det ett brev från Japan och väntade på mig när jag kom hem.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Inte senaste betalade men senaste leverade pryl.
Första "smarta" mobilen, hur jag kunde klara mig utan en sådan är nu ett mysterium...

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av baguette_2:

SRAM X7
Avid Exlixir 3
RST First Air 100 remote

Riktigt kap för det jag fick betala
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/887168_54914615...

Mjo sen saknar den ju stänkskärmar och lås?

Permalänk
Skrivet av Megacrash:

Mjo sen saknar den ju stänkskärmar och lås?

Troll?
Om inte, det är en XChojj... Inget för stadscykling med stänkskärmar och lås Kommer bli kul å bli skitig en regnig dag i skogen nu till sommaren!

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av baguette_2:

Troll?
Om inte, det är en XChojj... Inget för stadscykling med stänkskärmar och lås Kommer bli kul å bli skitig en regnig dag i skogen nu till sommaren!

En vad? du menar att det är en terräng cykel? jag tyckte den mer eller mindre ut som en citybike/mountainbike fast utan stänkskärmar etc

Ska skaffa en cykel till sommaren men det blir nog en robust kärringhonda eller möjligtvis en 3växlad

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Skrivet av Megacrash:

En vad? du menar att det är en terräng cykel? jag tyckte den mer eller mindre ut som en citybike/mountainbike fast utan stänkskärmar etc

Ska skaffa en cykel till sommaren men det blir nog en robust kärringhonda eller möjligtvis en 3växlad

Haha!

XC = Cross Country
Det är cykelvärldens motsvarighet till längdskidor.

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av baguette_2:

Fan vad sugen jag vart på längdskidor helt plötsligt då

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Blev lite av ett impulsköp:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Batman:

Fan vad sugen jag vart på längdskidor helt plötsligt då

Hade inte varit fel de Tur så finns det gott om spår här uppe i sundsvall! På lördag blire både längd och snowboard ;D

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk
Medlem

Näst sista leveransen innan det är dags att bygga...

  • Intel Xeon E3-1230V2

  • 2x8GiB DDR3 ECC

  • 2x120GiB Intel 520 SSD

  • Western Digital Blue 320GiB (Hör ej till bygget utan till min gamla laptop)

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem

Det blev ju en Gibson Sg för några veckor sen som jag la upp bild på här. Nu kände jag att det var dags för en uppgradering från plastiga lågkvalitets stämpedalen jag hade innan. Det fick bli en Korg Pitchblack. Riktigt smidig liten sak.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Den var helt ok tills efter 1,5 timme när jag får känslan av att "ryggen" på musen skär i min handflata, tröga höger och vänster musknappar, höger musknapp började gnissla, den var lite för stor och jag kom ej överrens med den.

Jag lade till 200kr mer och bytte mig till denna istället. Har bara 931 dagar kvar innan jag behöver ladda mina batterier igen.

Har ej denna längre för att vem fan trodde det var en bra ide att sätta Lasern på höger undersida av musen? Trodde musen var paj först att lasern inte kunde hantera blanka ytor.

Efter en dag bytte jag till denna från m705:an. Lasern sitter i MITTEN.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Blev ett nytt, men dock lite mer färggrannare grafiskt tryck den här gången. En matchande ram, samt lite linjer i olika storlekar och varianter.

Det tillhör då inte till vanligheten att jag gör något jobb som har så här mycket färg i sig. Så bara för att stilla min nyfikenhet, så kunde jag inte låta bli att trycka upp, och låta rama i ett exemplar för att se hur arket skulle ta sig i tryckt form.

Och jag lär nog få säga att det blev över mina förväntningar.
Blev mycket nöjd.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

En ny dator med följande komponenter
http://www.ladda-upp.com/bilder/80279/dator
Intel 3930k
Corsair Cooling Hydro H110
Cooler Master Cosmos II
16gb Corsair VENGEANCE LP
Asus RAMPAGE IV FORMULA
Msi 680 gtx twin frozr sli
Samsung SSD 840 500GB
Wd black 2tb x2
xfx black edition 1250w
Win 7
Och om ni undrar varför det står Msi 680 gtx twin frozr sli och varför bilden visar endast ett grafikkort det är för att jag har beställt ett till

Permalänk

Lite mer cykel!

Ett par Shimano SPD-skor för XC-cykling! Så svårt att låta bli när man precis har köpt en ny cykel...
Saknas bara ett par fina pedaler så är jag redo för sommaren!

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk
Medlem

Ny jacka och ett par nya skor.