Permalänk
Avstängd
Skrivet av BesteN:

Finns det möjlighet till server transfer ännu? Trivs inte på min server :S

Vilken shard spelar du på?

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelat på nån månad nu tror jag...tröttnade lite lätt på spelet...jag har en lvl60 CW..har det kommit någon "stor" update med lite roliga saker? håller på att ladda ner spelet nu igen....blir väl som förut...stå att vänta på att man får joina nån epic dungen :C

Permalänk
Avstängd

Stor patch på gång som släpps den 20e. http://nw.perfectworld.com/news/?p=907501

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobbyp:

Jag har inte spelat på nån månad nu tror jag...tröttnade lite lätt på spelet...jag har en lvl60 CW..har det kommit någon "stor" update med lite roliga saker? håller på att ladda ner spelet nu igen....blir väl som förut...stå att vänta på att man får joina nån epic dungen :C

TR, CW och DC behöver aldrig vänta? GF och GWF får dock böna, be och muta för att ens få hänga med någonstans... Så illa så att jag faktiskt snart har BiS items som jag fått tag på genom att spela AH (fattas smycken och vapen)...

Kommer sluta spela NW om inte denna patchen fixar så att man faktiskt behöver en GF/GWF med i gruppen (ser dock ljust ut men det är PWE så har inga stora förhoppningar) för detta är fan bara löjligt, ändå har vi ungefär samma DPS som TR's, har self heal och tål bra mycket mer men får liksom ingen chans att bevisa något... Guildet vill inte ha med GF/GWF (ska byta guild), pugs kickar en under loading, ibland blir man även kickad i PvP under loading eftersom tydligen duger inte GF där heller för vissa.

Spelar på Dragon btw.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

TR, CW och DC behöver aldrig vänta? GF och GWF får dock böna, be och muta för att ens få hänga med någonstans... Så illa så att jag faktiskt snart har BiS items som jag fått tag på genom att spela AH (fattas smycken och vapen)...

Kommer sluta spela NW om inte denna patchen fixar så att man faktiskt behöver en GF/GWF med i gruppen för detta är fan bara löjligt, ändå har vi ungefär samma DPS som TR's, har self heal och tål bra mycket mer men får liksom ingen chans att bevisa något. Guildet vill inte ha med GF/GWF (ska byta guild), pugs kickar en medan det är loafing, ibland blir man även kickad i PvP under loading eftersom tydligen duger inte GF där heller för vissa.

Så länge inte något har ändras sen jag slutade så är det inte ens nära på 2 st med equal skills/gear.

Men ja, får ju hoppas att patchen ändrar det för er. Jag kommer iallafall inte börja spela igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relive:

Så länge inte något har ändras sen jag slutade så är det inte ens nära på 2 st med equal skills/gear.

Men ja, får ju hoppas att patchen ändrar det för er. Jag kommer iallafall inte börja spela igen.

Jag ligger alltid top 1-2 i Dungeons, slöar jag så ligger jag 3a men det är ju de enstaka gånger man faktiskt får hänga på... Fick dock storpisk av en CW i guildet men han piskade även TR's (t2)... Iofs är inte dungeons så jävla kul i nuläget ändå eftersom att man tvingas exploita eftersom allt ska gå så snabbt som möjligt medan jag inte är speciellt förtjust i exploits och vägrar man exploita så blir man automatiskt kickad.

EDIT: Aldrig spelat ett så trasigt spel förut, ibland frågar jag mig själv vad jag ens gör i ett sådant skitspel.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Jag ligger alltid top 1-2 i Dungeons, slöar jag så ligger jag 3a men det är ju de enstaka gånger man faktiskt får hänga på... Fick dock storpisk av en CW i guildet men han piskade även TR's (t2)... Iofs är inte dungeons så jävla kul i nuläget ändå eftersom att man tvingas exploita eftersom allt ska gå så snabbt som möjligt medan jag inte är speciellt förtjust i exploits och vägrar man exploita så blir man automatiskt kickad.

EDIT: Aldrig spelat ett så trasigt spel förut, ibland frågar jag mig själv vad jag ens gör i ett sådant skitspel.

Jag spelade CW och kört med det mesta. Vann själv alltid när jag körde med randoms.

När man spelar med folk med equal skill så ser man ganska klart att TR's är överlägset bäst på singeltarget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relive:

Jag spelade CW och kört med det mesta. Vann själv alltid när jag körde med randoms.

När man spelar med folk med equal skill så ser man ganska klart att TR's är överlägset bäst på singeltarget.

Singeltarget ja, användbart på bossar typ och DPS skiljer inte så pass mycket ändå.

Men men jag antar att du är en av dom som också kickar GF/GWF från party.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Vilken shard spelar du på?

Beholder

Skrivet av kr0owe:

Jag ligger alltid top 1-2 i Dungeons, slöar jag så ligger jag 3a men det är ju de enstaka gånger man faktiskt får hänga på... Fick dock storpisk av en CW i guildet men han piskade även TR's (t2)... Iofs är inte dungeons så jävla kul i nuläget ändå eftersom att man tvingas exploita eftersom allt ska gå så snabbt som möjligt medan jag inte är speciellt förtjust i exploits och vägrar man exploita så blir man automatiskt kickad.

EDIT: Aldrig spelat ett så trasigt spel förut, ibland frågar jag mig själv vad jag ens gör i ett sådant skitspel.

Har visserligen inte hunnit pressa så många instancer, är lvl 41 men kan inte alls hålla med dig på sista biten. Har knappt upplevt några buggar och exploits (ännu) tycker att spelet funkar bättre än vad tex guildwars 2, warhammer online, age of conan fallen earth ja kan nog nämna mer spel som jag upplevt varit betydligt mycket trasigare. Menar, GW2 och Warhammer online är ju fortfarande så buggigt att man knappt orkar spela det och då måste man även ha i åtanke att Neverwinter inte lämnat betan ännu.

Kanske du ska lägga spelet på hyllan ett tag och komma tillbaka när "barnsjukdommarna" är "botade"?
Det är ju lite svårt att bilda sig en rättvis uppfattning om spelet när det inte är helt klart ännu, brukar ju behöva ge ett mmo kring ett halvår innan dom fixat dom värsta buggarna som brukar följa med release.
Kan inte komma på något MMO som inte innehållit massa buggar och exploits. Och än svårare har jag att komma på något spel som inte inehållit buggar osv i beta stadiet. Näää testa ta en paus och testa igen när spelet är "släppt" tycker du fortfarande inte spelet lever upp till dina krav så får du nog snegla åt något annat håll : )

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Beholder

Har visserligen inte hunnit pressa så många instancer, är lvl 41 men kan inte alls hålla med dig på sista biten. Har knappt upplevt några buggar och exploits (ännu) tycker att spelet funkar bättre än vad tex guildwars 2, warhammer online, age of conan fallen earth ja kan nog nämna mer spel som jag upplevt varit betydligt mycket trasigare. Menar, GW2 och Warhammer online är ju fortfarande så buggigt att man knappt orkar spela det och då måste man även ha i åtanke att Neverwinter inte lämnat betan ännu.

Kanske du ska lägga spelet på hyllan ett tag och komma tillbaka när "barnsjukdommarna" är "botade"?
Det är ju lite svårt att bilda sig en rättvis uppfattning om spelet när det inte är helt klart ännu, brukar ju behöva ge ett mmo kring ett halvår innan dom fixat dom värsta buggarna som brukar följa med release.
Kan inte komma på något MMO som inte innehållit massa buggar och exploits. Och än svårare har jag att komma på något spel som inte inehållit buggar osv i beta stadiet. Näää testa ta en paus och testa igen när spelet är "släppt" tycker du fortfarande inte spelet lever upp till dina krav så får du nog snegla åt något annat håll : )

Vänta till 60, exploitar du inte blir du kickad, det tar nämligen "för lång tid", folk vill klara FH på ~10min, SQ på ~2-5min? Du anar inte hur trasigt detta spelet är, Vad man gör är att man exploitar genom att hoppa genom golv, skriva unstuck, springa och dö för att spawna långt in i dungeon och hamna direkt vid bossarna och kan på så vis köra dessa och flera dungeons 6-8 gånger per DD, många bossar går också att skippa helt och på så vis farma sista bossen inklusive dd kistan...

Kommer ge den 20:e en chans, blir det inte bättre då så kommer jag att lämna och antagligen aldrig komma tillbaks till varken NW eller något annat som PWE/Cryptic spyr ut.

Nåja DC, TR och CW's kommer bli nerfade medan GF och GWF blir buffade för att kanske ha en användning i dungeons för just nu behöver man inga "tanks", inte för att vi behöver buffs men snarare en användning.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kr0owe:

TR, CW och DC behöver aldrig vänta? GF och GWF får dock böna, be och muta för att ens få hänga med någonstans... Så illa så att jag faktiskt snart har BiS items som jag fått tag på genom att spela AH (fattas smycken och vapen)...

Kommer sluta spela NW om inte denna patchen fixar så att man faktiskt behöver en GF/GWF med i gruppen (ser dock ljust ut men det är PWE så har inga stora förhoppningar) för detta är fan bara löjligt, ändå har vi ungefär samma DPS som TR's, har self heal och tål bra mycket mer men får liksom ingen chans att bevisa något... Guildet vill inte ha med GF/GWF (ska byta guild), pugs kickar en under loading, ibland blir man även kickad i PvP under loading eftersom tydligen duger inte GF där heller för vissa.

Spelar på Dragon btw.

Kom till Purple Dragons då, jag kör TR men älskar att ha GF/GWF i PVP, GF's knockback och knockdown äger i PVP, kan ta bort en person från fighten, tex en healer. Och GWF är bra att ha oxå, jag tycker nog att healer suger mest av alla i PVP. Spelar ingen roll för mig om jag slåss mot healer eller mage, dom dör likförbannat ändå. Nu är iofs inte min någon average TR direkt med 12127 GS och perfect vorpal. Jag kör nästan uteslutande PVP, men kan köra dungeons oxå om någon i guilden inte får tag i en TR.

GF aggro blir fixat i patchen, körde en dungeon på test och healern fick inte aggro som det är just nu på live. Så GF kommer behövas, dessutom stackar inte AS så mer än 1 cleric i dungeons blir helt onödigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Singeltarget ja, användbart på bossar typ och DPS skiljer inte så pass mycket ändå.

Men men jag antar att du är en av dom som också kickar GF/GWF från party.

Nej, var en av dem som alltid gjorde mina egna partys i Trade.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kr0owe:

Vänta till 60, exploitar du inte blir du kickad, det tar nämligen "för lång tid", folk vill klara FH på ~10min, SQ på ~2-5min? Du anar inte hur trasigt detta spelet är, Vad man gör är att man exploitar genom att hoppa genom golv, skriva unstuck, springa och dö för att spawna långt in i dungeon och hamna direkt vid bossarna och kan på så vis köra dessa och flera dungeons 6-8 gånger per DD, många bossar går också att skippa helt och på så vis farma sista bossen inklusive dd kistan...

Kommer ge den 20:e en chans, blir det inte bättre då så kommer jag att lämna och antagligen aldrig komma tillbaks till varken NW eller något annat som PWE/Cryptic spyr ut.

Nåja DC, TR och CW's kommer bli nerfade medan GF och GWF blir buffade för att kanske ha en användning i dungeons för just nu behöver man inga "tanks", inte för att vi behöver buffs men snarare en användning.

Skrivet av Relive:

Jag spelade CW och kört med det mesta. Vann själv alltid när jag körde med randoms.

När man spelar med folk med equal skill så ser man ganska klart att TR's är överlägset bäst på singeltarget.

Jag kör heller aldrig, eller så lite som möjligt med exploits, eller genvägar kanske är bättre ord? Har hänt att jag blivit kickad för det och brukar få klagomål när ja skiter i att lyssna på fuskförslag och mörsar på med feta pulls.
Förstår inte iden med att hoppa och tränga sig igenom små hål. Vad jag vet så tjänar man inte många minuter på det heller(kanske missat ett par genvägar) och ofta brukar det sluta med att nån pullar en jävla massa gubbar iaf så det tar längre tid i slutänden.
Intressanta är att det är alltid snubbar med top notch gear som ska envisas med att fuska. Man skulle ju kunna förstå om en grupp som inte klarar av trashet fuskar lite för att nå fram till en boss, som ofta är lättare än trash.

Fö har jag inga problem att hålla jämna steg med rogues i dmg med min GF, kan bero på gear fast rågsen i gillet har likvärdig gear som jag..
Fast jag kan inte påstå att jag valde guardian fighter för att ösa ut dps utan för att charga in i horder av mobs och kunna hålla agro, samt "ability to control the battlefield".

Citat:

Description
The Guardian Fighter is courageous and stalwart, superior at defensive maneuvers, and no stranger to hand-to-hand combat. Heavy plate armor and a shield make the Guardian Fighter a durable mainstay on the battlefield, while a trusty longsword and focused aggression cut through foes that stand in the way.

The Guardian Fighter.
Some fighters choose to rely on large imposing weapons, others prefer dirty tricks. You believe that fighting better means fighting smarter. You traded in large cumbersome heavy weapons for superior defenses and the ability to control the battlefield around you.
The Guardian Fighter is the undeniable leader of a Neverwinter dungeon party. Always willing to selflessly sacrifice his or her body for the safety of their party, they are first to charge into combat and draw enemies’ attention. Giving the rest of the party time to react.

Vet inte riktigt om detta stämmer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuggan74:

Kom till Purple Dragons då, jag kör TR men älskar att ha GF/GWF i PVP, GF's knockback och knockdown äger i PVP, kan ta bort en person från fighten, tex en healer. Och GWF är bra att ha oxå, jag tycker nog att healer suger mest av alla i PVP. Spelar ingen roll för mig om jag slåss mot healer eller mage, dom dör likförbannat ändå. Nu är iofs inte min någon average TR direkt med 12127 GS och perfect vorpal. Jag kör nästan uteslutande PVP, men kan köra dungeons oxå om någon i guilden inte får tag i en TR.

GF aggro blir fixat i patchen, körde en dungeon på test och healern fick inte aggro som det är just nu på live. Så GF kommer behövas, dessutom stackar inte AS så mer än 1 cleric i dungeons blir helt onödigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Ska tänka på saken. Jag har ~12900 GS och använder mig utav en Ioun stone (lv25).

Idag släpps visst patchen så lägger ner whinet lite och håller tummarna istället. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Jag ligger alltid top 1-2 i Dungeons, slöar jag så ligger jag 3a men det är ju de enstaka gånger man faktiskt får hänga på... Fick dock storpisk av en CW i guildet men han piskade även TR's (t2)... Iofs är inte dungeons så jävla kul i nuläget ändå eftersom att man tvingas exploita eftersom allt ska gå så snabbt som möjligt medan jag inte är speciellt förtjust i exploits och vägrar man exploita så blir man automatiskt kickad.

EDIT: Aldrig spelat ett så trasigt spel förut, ibland frågar jag mig själv vad jag ens gör i ett sådant skitspel.

Säger BETA dig någonting? Spelet är inte färdigt än du kan inte förvänta dig ett "helt" spel.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Torach:

Säger BETA dig någonting? Spelet är inte färdigt än du kan inte förvänta dig ett "helt" spel.

Menar du att ett MMO-spel någonsin blir färdigt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Inte testat dungeons ännu (ska göra strax hade jag tänkt mig) så får se, hörde att GF, GWF, DC och 2x CW var bästa lösningen nu men det är upp till bevis, själv har jag alltid föredragit en av varje klass och jag tror inte det kommer att ändras, tyvärr är/var det dock inte många som delade samma uppfattning.

Skrivet av Torach:

Säger BETA dig någonting? Spelet är inte färdigt än du kan inte förvänta dig ett "helt" spel.

Spelet är inte beta längre för isf skulle det inte funnits en cash-shop. (;

Har du någonsin spelat ett f2p som inte varit i beta stadie (det finns en anledning till det)? Bortsett från spel som faktiskt hade en månadskostnad en gång i tiden så som Aion, Rift osv.

Att det är beta är så uttjatat vid det här laget.

Skrivet av Skuggan74:

Menar du att ett MMO-spel någonsin blir färdigt?

Skickades från m.sweclockers.com

Sant.

EDIT: Har spelat hela dagen och nu verkar det som att folk ändå föredrar en av varje klass nu, precis som det ska vara i min mening. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Inte testat dungeons ännu (ska göra strax hade jag tänkt mig) så får se, hörde att GF, GWF, DC och 2x CW var bästa lösningen nu men det är upp till bevis, själv har jag alltid föredragit en av varje klass och jag tror inte det kommer att ändras, tyvärr är/var det dock inte många som delade samma uppfattning.

Spelet är inte beta längre för isf skulle det inte funnits en cash-shop. (;

Har du någonsin spelat ett f2p som inte varit i beta stadie (det finns en anledning till det)? Bortsett från spel som faktiskt hade en månadskostnad en gång i tiden så som Aion, Rift osv.

Att det är beta är så uttjatat vid det här laget.

Sant.

EDIT: Har spelat hela dagen och nu verkar det som att folk ändå föredrar en av varje klass nu, precis som det ska vara i min mening. (:

Uhm, men dom säger ju själv att dom är i beta? Står ju "Now in open beta" stort när man kommer in på sidan.
Ljuger dom?
Vet du vad beta innebär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Uhm, men dom säger ju själv att dom är i beta? Står ju "Now in open beta" stort när man kommer in på sidan.
Ljuger dom?
Vet du vad beta innebär?

Jag vet vad en beta innebär, vet du vad en cash-shop innebär för ett spel i betastadiet, ett spel som dessutom inte kommer att ha fler whipes även när saker och ting går käpprätt åt helvete?

Nåja, förbered dig, bli inte allt för chockad nä du får uppleva alla exploits själv, exploits som skulle varit fixade i denna patchen är inte ens fixade, vissa är dock och det är bra men en DC kan fortfarande sola de två första bossarna i CN för att nämna en exploit till...

Nåja jag är nöjd iaf som jag redan nämnt med senaste patchen.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Inte testat dungeons ännu (ska göra strax hade jag tänkt mig) så får se, hörde att GF, GWF, DC och 2x CW var bästa lösningen nu men det är upp till bevis, själv har jag alltid föredragit en av varje klass och jag tror inte det kommer att ändras, tyvärr är/var det dock inte många som delade samma uppfattning.

Spelet är inte beta längre för isf skulle det inte funnits en cash-shop. (;

Går man in på spelets hemsida så står det klart och tydligt. Open BETA!

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Folk som är på Beholder-servern är välkomna att joina vårt guild: Quack'em All

Visa signatur

:: fisk

Permalänk

Bara jag som tröttnade väldigt fort? Väldigt enformigt och finns inget som motiverar mig att fortsätta.
Verkade ganska lovande i början men nä.

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990

Permalänk
Medlem

Vi har en guild som heter Swedish Adventurer's Association där alla är varmt välkommna. Vi har TeamSpeak3 server och brukar köra dungeons och allt tillsammans.

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk

Tjenis!

Tänkte bara säga att om någon vill ha lite löst folk att lira med så finns jag samt ett par kompisar i Friskyttarnas Guild på Dragon servern. Vi är en hel del som nått level 60 men många har även alts och liknande så finns ofta någon i samma område att questa med om man vill.

Skicka ett /tell till mig på Tom Silverkin@viperia1 eller ingame mail så kan jag fixa invite till guildet om ni är sugna på att lira ihop med andra Svenskar.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

jag joinade precis friskyttarna, tycker fler ska göra samma sak då vi inte har så många aktiva spelare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Bara jag som tröttnade väldigt fort? Väldigt enformigt och finns inget som motiverar mig att fortsätta.
Verkade ganska lovande i början men nä.

Nej, inte bara du. Har tröttnat totalt sen jag pimpade min TR med BiS. Finns ju inget endgame egentligen. Det enda som finns att göra är att köra CN om och om igen för loot. Känns som om man borde ha autism eller nåt för att orka med det.

Har nog ingen större lust att levla alts och göra om allt heller. Tröttsamt nog att fixa BiS till en toon.

Alla vresiga supernördar som tror att dom uppfunnit spelet är ju ett annat problem. Nej, mmo är nog inget för mig. Har nog bättre saker att göra om jag tänker efter.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Expansionen eller Modul 1 som utvecklarna kallar den för alltså Fury of the Feywild har nu fått ett datum! Den 22 Augusti om jag inte läste helt fel som kanske gör att endgame blir lite roligare än vad det är för tillfället.

Själv är jag ingen fan av att grinda dungeons men roar mig kungligt med att göra diverse saker på Foundry då jag funnit en del som gjort riktigt roliga uppdrag där. Lite PVP blir det självklart och någon enstaka dungeon när lusten faller på men som GWF så är det inte alltid man får följa med, kan ju hoppas dom balanserar om klasserna lite i kommande patcher.

Har även några ALTs på G när lusten faller på, så vill ni lira lite ihop finns jag ofta online (tyvärr oftare än jag borde kanske) Tom Silverkin@viperia1 är min main iaf.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Jag är lvl 16 och kan inte göra något mer än att farma mobs ska det vara så?
Har gjort alla quests i Black lake, Tower District och Protectors Enclave.

Visa signatur

FD Define R6, Noctua NH-D15S, 6x Noctua NF-A14 PWM, Corsair AX860i, Asus Maximus XI Hero, Intel Core i7 9700k, 32GB Corsair Vengence PRO 3200MHz, Asus GTX1080ti, Samsung 850 EVO 500GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwin88:

Jag är lvl 16 och kan inte göra något mer än att farma mobs ska det vara så?
Har gjort alla quests i Black lake, Tower District och Protectors Enclave.

Du är nog underlevlad. Gör Dungeonet Cloak tower och farma lite så ska du se att det kommer dyka upp nya quest

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av The raT:

Du är nog underlevlad. Gör Dungeonet Cloak tower och farma lite så ska du se att det kommer dyka upp nya quest

Skickades från m.sweclockers.com

Så de är så det går till att farma när man inte har mer quests?
Finns ingen huvudstory att följa?

Visa signatur

FD Define R6, Noctua NH-D15S, 6x Noctua NF-A14 PWM, Corsair AX860i, Asus Maximus XI Hero, Intel Core i7 9700k, 32GB Corsair Vengence PRO 3200MHz, Asus GTX1080ti, Samsung 850 EVO 500GB.