Grand Theft Auto 5 Vad förväntar ni er ?

Permalänk
Medlem

Mer klös i bilarna så man kan sladda utan att motorn sackar ihop och bilen börjar rulla.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Att äntligen kunna preja ner träd!

Visa signatur

Suomi Armeija
Kapteeni T. Salo

Permalänk
Medlem

Onödigt mycket systemkrav till PC och överskattat spel precis som de tidigare.

Visa signatur

In Win 503 | i7-6700k | ASUS GTX 1080 Strix | 32GB Corsair Vengeance 2133MHz | Samsung EVO 850 500GB | WD Blue 1TB | EVGA Supernova G1 750W | ASUS Z170 PRO Gaming

Permalänk
Medlem

Att fysiken är bättre och att karaktärerna är verkligare.
NIKO BELLIC FTW men han är inte med i denna GTA

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

Vill ha en funktion för blinkers i bilen man själv sitter i, samt stöd för airbag i dom flesta bilarna!

kanske att man blir lite groggy om man får en hård smäll, på gatan eller i bilen.

Permalänk

Konstant uppkoppling mot server. Och något halvdannt multiplayerförsök.

Visa signatur

Asus Sabretooth P67 | i7 2600k | Noctua NH - C14 | 16 GB Vengeance LP 1600 MHz |
Gigabyte GTX 670 OC WF @ 1.13 GHz boost clock | Define R4 | Corsair HX750W 80+ Gold |
Systemdisk Samsung 840 | Speldisk Samsung 840 Pro | Intel 520 |

Permalänk
Medlem

träd går att preja ner. (krävs mycket kraft, men det GÅR)

konstant online grej... vilket "alla älskar nummera", "det stopar pirater" och "1 timmes kö för att spela singleplayer"
DLC (finns ju PeNgAr AtT TjÄnA HäR) -.-
halv kast multiplayer, (kommer inte enns vara nära saint's row 3's kvalitet som multiplayer)

jag förväntar mig inte mycke, har blivit lite biter av allt skit som släppts senaste tiden.
tänker _INTE_ förboka det. inte en chans på den här planeten.

jag tvekar tillockmed att göra det med nya "Age of Empires 2 HD" ÄVEN om det är samma spel som aoe2 så är det mer av princip sak

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivius:

träd går att preja ner. (krävs mycket kraft, men det GÅR)

konstant online grej... vilket "alla älskar nummera", "det stopar pirater" och "1 timmes kö för att spela singleplayer"
DLC (finns ju PeNgAr AtT TjÄnA HäR) -.-
halv kast multiplayer, (kommer inte enns vara nära saint's row 3's kvalitet som multiplayer)

jag förväntar mig inte mycke, har blivit lite biter av allt skit som släppts senaste tiden.
tänker _INTE_ förboka det. inte en chans på den här planeten.

What?

Hur kan du ens jämföra ett spel som Saints med GTA serien? Är du full? GTA V kommer förmodligen vara ett av det bästa spelen någonsin, och jag förbokade spelet för 3 år sedan.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edberg24:

What?

Hur kan du ens jämföra ett spel som Saints med GTA serien? Är du full? GTA V kommer förmodligen vara ett av det bästa spelen någonsin, och jag förbokade spelet för 3 år sedan.

som jag och diablo 3
eller
min polare och sim city.

_we_will_se_how_it_goes..._

chilla, förvänta dig inte för mycket. när d3 skulle komma så var det så sjuuuuuukt hypat, alla trode det skulle vara bästa liret ever, skulle spela det i 5 år framöver osv. (där ibland jag, då jag älskade d1 och d2)
hur blev det? 1 månad sen trååååkkkiiiit

sitter nu med underbara PoE.

kan jag jämföra diablo 3 och path of exile, helt olika spel, men samma grund så går det att jämföra GTA5 och SR3 (och kommande 4?) med. det är samma typ av spel, samma grund, även om SR serien är en "gnutta" mer oseriös.

jag förväntade mig att GTA5 kommer vara nice med, har spelat serien sen GTA1.
MEN jag hypar det inte. Det kommer aldrig leva upp till de förväntingarna, samt att vi lver i tider nu när sora spel företag får för sig att inkludera massor av skit saker i spelen. (DLC, always online osv.)

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Avstängd

Lot's of peeewpeeew and lot's of booooom!

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av roobi:

Jag sitter på samma Cpu som dig, dock klockad till 4,3Ghz och med ett 7950 klockat och får ut över 50Fps, det flyter på för mig, testa att uppdatera spelet med nyaste patcherna så bör det bli bättre, Jag kör på High settings

Skickades från m.sweclockers.com

jag kör senaste pathcen, jag har verkligen testat allt, låter jag spelet ställa in inställningar åt mig ställen den på high, och då får jag 5 FPS så fort jag rör mig i spelet ( men inbyggda benchmarken får 59 Fps avarage )

har gett upp på det där, fick mer fps med mitt gamla E8200 / 8800gt system änn det här :/ sån taskig port

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marreboy:

Justja det var på xbox det uppdaterades så .

Skickades från m.sweclockers.com

och steam, (mitt) ^^

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F