Drulleförsäkring media markt

Permalänk
Medlem

+1

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johanboyboy:

Det är precis detta jag pratar om. Min mobil har dåligt batteri, alltid haft, min aux fungerar enbart ifall sladden jag har inkopplad är i ett visst läge (har prövat flera kablar) mjukvaran buggar trots flera uppdateringar. Kan radda en lång lista med problem jag har. Detta kommer antagligen inte fixas genom Drulleförsäkringen antar jag, utan det är på garantin, och eftersom jag inte känner att få min mobil iväg skickad i x antal veckor så undrar jag vad man kan få ut genom Drulleförsäkringen istället.

Du talar lite emot dig själv "Detta kommer antagligen inte fixas genom Drulleförsäkringen", på vilket sätt tänker du att man skulle kunna "fixa" det då genom drulle? Finns ett svar och det har ju redan skrivits så är fundersam på om du har nån annan tanke på hur man skulle kunna göra?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Tips om hur man lurar försäkringsbolagen hör inte hemma i forumet.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||