Netflix Eller Viaplay?

Permalänk
Medlem

Netflix Eller Viaplay?

Jag har i dagsläget Netflix och är nöjd med det, Dock så har ju Viaplay ett sport alternativ och det lockar starkt. Det enda problemet är att man måste betala för Film+tv+sport som jag har förstått det, och då drar det iväg i kostnader.

Är det någon som vet om man kan få Viaplay med enbart sport alt sport/film? Jag är totalt ointresserat i tv. (Finns superettan med i sportpaketet?)

Hur står sig Viaplay emot Netflix i utbud och kvalitet, Är det värt att byta? Jag kommer bara att ha en av dom.

Permalänk
Avstängd

Du kan inte välja endast sport utan det är tv+film+sport som gäller.

Superettan visas väll i Tv4s sportkanaler och då är det Tv4Play som gäller...

Jag kör viaplay för jag vill se PL och CL, jag tittar på min vanliga tv och tycker det är helt ok, betalar 199/månad vilket är det billigaste alternativet som jag kan få sporten för där jag bor...

(Vi kan även se 2 olika matcher på en gång vilket är ett plus om man är flera i hushållet som gillar olika lag)

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Du kan inte välja endast sport utan det är tv+film+sport som gäller.

Superettan visas väll i Tv4s sportkanaler och då är det Tv4Play som gäller...

Jag kör viaplay för jag vill se PL och CL, jag tittar på min vanliga tv och tycker det är helt ok, betalar 199/månad vilket är det billigaste alternativet som jag kan få sporten för där jag bor...

(Vi kan även se 2 olika matcher på en gång vilket är ett plus om man är flera i hushållet som gillar olika lag)

Tv4 sport har jag inte tillgång till om jag inte lägger till det i abbonemanget (inte helt säker om det går). Bor i Norge så det blir nog ännu dyrare att få den kanalen då. att betala en x summa för varje gång man vill se en match från superettan är inte aktuellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

Jag har i dagsläget Netflix och är nöjd med det, Dock så har ju Viaplay ett sport alternativ och det lockar starkt. Det enda problemet är att man måste betala för Film+tv+sport som jag har förstått det, och då drar det iväg i kostnader.

Är det någon som vet om man kan få Viaplay med enbart sport alt sport/film? Jag är totalt ointresserat i tv. (Finns superettan med i sportpaketet?)

Hur står sig Viaplay emot Netflix i utbud och kvalitet, Är det värt att byta? Jag kommer bara att ha en av dom.

Personligen tycker ja inte netflix var värd pengarna då det är flera filmer ja sökt efter som inte funnits tillgängliga som ja sedan hittat tillgängligt på swefilmer.se lite underligt tycker jag bara för o ge några exempel: Fun with dick and jane , rush hour 2 och 3 (tror ja) m.m

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Burks:

Tv4 sport har jag inte tillgång till om jag inte lägger till det i abbonemanget (inte helt säker om det går). Bor i Norge så det blir nog ännu dyrare att få den kanalen då. att betala en x summa för varje gång man vill se en match från superettan är inte aktuellt.

Nu kanske det inte går för du bor i Norge men om du går in på http://www.tv4play.se/premium så får du följande kanaler för 99kr/månad (första månaden gratis och det är ingen bind.tid)

TV4, Sjuan, TV4 Sport, TV4 Sport Xtra, TV4 News, TV11, TV4 Komedi, TV4 Guld, TV4 Film, TV4 Fakta och TV4 Fakta XL