Behöver seriös hjälp! Battlelog!

Permalänk
Medlem

Behöver seriös hjälp! Battlelog!

Hej, håller på att braka ihop av frustration här, men ska försöka att berätta allt från steg 1.
För ett tag sedan så köpte Humble Bundle endast för BF3. Så jag fick cd key och installerade och fixade allt på origin, och även där så krånglade det massa med att lösa in produktnyckeln. Men sedan lyckades jag installera spelet. Sen när jag går in på battlelog och är skittaggad på att få spela lite bf3, men då får jag upp det djävluska meddelandet "Buy BF3 to get access to Battlelog". Där efter sökte jag runt i princip hela google för att få reda på en lösning. Kom då fram till att jag var tvungen att leta fram supporten, så går in på ea's hemsida och loggar in, sen när jag har loggat in så kan jag inte trycka ett skit på någonting på hela supportsidan, det är som att så fort jag loggar in på mitt konto så spärras hela ea's hemsida. Då vart jag så lack så jag brydde mig inte om skiten på 1 vecka. Nu är jag här igen och testade att göra ett nytt konto men då blir det ju såklart ännu mer problem för när man ska trycka log in på supportsidan så bara hämtas sidan om igen, och jag kommer aldrig till login screen. Fyfan för ea/origin allting ska bara krångla. Vad ska jag göra? Snälla hjälp, är riktigt frustrerad nu, kan nästan ge lite pengar till den som hjälper mig...

Permalänk
Medlem

Den här länken fungerar för mig, tryck på den blåa knappen i högra hörnet. https://help.ea.com/se/contact-us/solve?product=Battlefield%2...

Alternativt att du ringer dem på: +46 8 44 68 00 04

Jag nöjer mig med 10 000 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Den här länken fungerar för mig, tryck på den blåa knappen i högra hörnet. https://help.ea.com/se/contact-us/solve?product=Battlefield%2...

Alternativt att du ringer dem på: +46 8 44 68 00 04

Jag nöjer mig med 10 000 kr.

Grejen är att supportsidan itne funkar, kan ju inte trycka på ett skit där. Ska försöka ringa dom. Testade att logga in på battlelog med ett annat account som inte har BF3, och då kom ja in på battlelog, helt korkat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av samuelwa:

Grejen är att supportsidan itne funkar, kan ju inte trycka på ett skit där. Ska försöka ringa dom. Testade att logga in på battlelog med ett annat account som inte har BF3, och då kom ja in på battlelog, helt korkat.

Jag kan trycka? Oavsett är det att föredra att ringa dem, går mycket snabbare.

Permalänk
Medlem

Har de öppet nu? Och är det gratis?

Permalänk
Medlem

Chattade med en support snubbe från ea, han fixade det, tråd avlustad.