Hjälp med en titt på delarna jag tänkte beställa

Permalänk

Hjälp med en titt på delarna jag tänkte beställa

Jag har planerat att köpa en dator som ska vara mestadels till spel som bf4 utan att laga helst även på ultra men även användas till en hel del videoredigering.

Jag har byggt ihop en liten lista på delar från Inet som jag hade velat ha lite info ifalld e matchar ihop, jag är väldigt dålig på vilka delar som passar ihop och sådant

http://www.inet.se/kundvagn/visa/4053292/sweclockershjalp

Det där tillsammans med det nya grafikkortet r9 290x, som köps av annat företag för 4500 spänn typ. Det är därför som arctic cooler fläkten ligger i inet korgen för jag tänkte installera den fläkten så jag blir av med referenskylaren.

Vad säger ni, bra köp eller finns det bättre delar för det jag behöver dom till. Har runt 2000 till som jag gärna vill spara in på men ifall det finns delar som är så pass mycket bättre för det jag vill ha det till så finns det möjligt att lägga ut iallafall?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Ok ändrat till den andra hårddisken, får man bara fråga varför? vad är det för fel på kingstonen?

Permalänk
Hjälpsam

Inget fel på Kingston men Samsungs SSD har en bättre Kontroller