Julkalendrar 2013

Permalänk
Skrivet av SayZk:

Är du student så finns surface 2 på rea idag

http://i.imgur.com/D2Azmgs.png

Är den bra? Är galet sugen nu... Är det mer värt att lägga lite extra på en surface 2 pro?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Rabattkoder
50kr rabatt på CDON.se - XMAS2013 (okänt bäst före datum)
100kr rabatt vid köp över 500kr på CDON.se - 2013XMAS (tom 2013-12-19)
150kr rabatt och fri frakt vid köp över 500kr på nelly.com - 150XMAS (tom 2013-12-19)
100kr rabatt vid köp över 500kr på gymgrossisten.com - XMAS-13 (tom 2013-12-23)
100kr rabatt vid köp över 600kr på lekmer.se - 4dYKA9P369 (tom 2013-12-19)

Har en uppdatering angående 50kr-koden hos CDON, minimiköp är 100kr och giltig tom 2013-12-19.
Gäller dessutom enbart på produkter som levereras av CDON, vilket jag gissar även gäller för deras 100kr rabattkod.

Har även några andra rabattkoder (fick reklamblad med vid en beställning, cdon group alltihopa):
100kr rabatt vid köp över 500kr på tretti.se - Xc8VCFp2 (tom 2013-12-19)
100kr rabatt vid köp över 500kr på members.com - merryxmas13 (tom 2013-12-23)
100kr rabatt vid köp över 500kr på rum21.se - DECSE (tom 2013-12-19)

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

http://www.game.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/HubArticleVie...

Bra erbjudanden på spel varje dag. Idag så kan du köpa Dishonored (spel och alla dlc) för under 100 kronor! Sidan är på engelska.

Visa signatur

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.

Permalänk
Medlem

Kul med julkalendrar. Väntar på att 4770k ska dyka upp till ett bra pris

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[vEX:

;14163021']Har en uppdatering angående 50kr-koden hos CDON, minimiköp är 100kr och giltig tom 2013-12-19.
Gäller dessutom enbart på produkter som levereras av CDON, vilket jag gissar även gäller för deras 100kr rabattkod.

Har även några andra rabattkoder (fick reklamblad med vid en beställning, cdon group alltihopa):
100kr rabatt vid köp över 500kr på tretti.se - Xc8VCFp2 (tom 2013-12-19)
100kr rabatt vid köp över 500kr på members.com - merryxmas13 (tom 2013-12-23)
100kr rabatt vid köp över 500kr på rum21.se - DECSE (tom 2013-12-19)

tackar tackar. att jag slapp göra textformateringen själv var underbart! tack!
vad menar du med "Gäller dessutom enbart på produkter som levereras av CDON"?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Sitter här och väntar på någon sorts rabatt på de jag söker. Mitx kort för 1150, 4670k, gpu, nätagg, ssd... Ännu inget som passat mig :'(

Ska man vänta och tro att de kommer eller är de likväl bara KÖRA PÅ och beställa till original pris?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric:

Sitter här och väntar på någon sorts rabatt på de jag söker. Mitx kort för 1150, 4670k, gpu, nätagg, ssd... Ännu inget som passat mig :'(

Ska man vänta och tro att de kommer eller är de likväl bara KÖRA PÅ och beställa till original pris?

Tvivlar tyvärr på att det kommer då det är det är bland det mest "populära" och säljer i alla fall till original pris.. Hoppas att jag har fel för jag är själv sugen och spanar efter fynd!

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenta42:

Tvivlar tyvärr på att det kommer då det är det är bland det mest "populära" och säljer i alla fall till original pris.. Hoppas att jag har fel för jag är själv sugen och spanar efter fynd!

Är väl tyvärr så. Men hade hoppas kunna få köpa någon del lite billigare iaf, men så kanske de inte blir.

Köpte dock skärmen från cdon för 699kr, men har ingen data att koppla in den i ännu

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

tackar tackar. att jag slapp göra textformateringen själv var underbart! tack!

Det var så lite så!

Skrivet av morxy49:

vad menar du med "Gäller dessutom enbart på produkter som levereras av CDON"?

Det stod så på utskicket, tittar man på vissa produkter (t.ex. elektronik) så står det:

Citat:

Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
Fraktklass A | Levereras av CDON.COM

CDON är ju del av cdon group där bland annat tretti och lekmer ingår. Gissar på att en del av systerbutikernas utbud säljs via CDONs hemsida.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Hedersmedlem

Tydligen har även Siba nån julkalender:
http://www.siba.se/?campaign=adventsklipp_2013_pre

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Kommer låta gnällig nu, men jag måste säga att årets julkalendrar (erbjudandena, inte tävlingarna) är riktigt jävla tråkiga jämfört med förra julens.

Både utbudsmässigt och "rabatt"-mässigt är dom nästan ett skämt. Det enda som hittills fått mig att lyfta på ögonbrynen var den billiga 24"-skärmen från CDON. Annars är det överlag någon hundring här och där (om ens det) på riktigt konstiga varor med väldigt begränsad målgrupp.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Kommer låta gnällig nu, men jag måste säga att årets julkalendrar (erbjudandena, inte tävlingarna) är riktigt jävla tråkiga jämfört med förra julens.

Både utbudsmässigt och "rabatt"-mässigt är dom nästan ett skämt. Det enda som hittills fått mig att lyfta på ögonbrynen var den billiga 24"-skärmen från CDON. Annars är det överlag någon hundring här och där (om ens det) på riktigt konstiga varor med väldigt begränsad målgrupp.

Webhallen hade ju nån 3tb disk för 600 något om jag minns rätt?

Sen CDON hade 1tb extern hårddisk för 299:- (med rabattkod) men förutom dessa så håller jag med dig. Känns som att dem bara lägger upp skit som ingen ändå kommer köpa bara för att ha en "kalender? :/

CDON ligger iaf 1a i år för mig iaf.. Hoppas bättre erbjudanden kommer inom kort.. Hos alla!

Permalänk

Går det bra för Siba att uppdatera sin kalender?

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Siba har bara kalender varje advent (söndag), så där händer inget på en vecka nu.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Kommer låta gnällig nu, men jag måste säga att årets julkalendrar (erbjudandena, inte tävlingarna) är riktigt jävla tråkiga jämfört med förra julens.

Både utbudsmässigt och "rabatt"-mässigt är dom nästan ett skämt. Det enda som hittills fått mig att lyfta på ögonbrynen var den billiga 24"-skärmen från CDON. Annars är det överlag någon hundring här och där (om ens det) på riktigt konstiga varor med väldigt begränsad målgrupp.

Instämmer. Blir besviken när man ser ett "erbjudande" på 1090kr som kostar 1190 egentligen. 100 kr, kom igen de blir nästan löjligt.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Kan tipsa om att koden BS-XMAS13 ger 100 kr rabatt vid köp över 500 kr hos Bodystore.com. De delar en del av sortimentet med Gymgrossisten, så beställer man från båda ställena kan man få totalt 200 kr rabatt vid köp över 500 kr per butik.

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

http://www.electroworld.se har dagens julklapp, just under den stora bannern i mitten mitt bland de andra varorna. Idag nån massage-grej så inte särskilt intressant.

Permalänk

Sista datum för Bodystore-koden är 23/12 och den gäller en gång per person. Glömde skriva det i förra inlägget, sorry.

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Math-ematics:

Synd tt man inte kan tagga butiker via kommentarer. Så man kan hinta lite. Kommer det en 214 412 eller nåt. MED diskar. Det vore en fin julklapp.

Vi får se ikväll vad som kommer. Något kul hoppas jag

Proshop har en NAS uppe nu!

Visa signatur

| Lian Li PC-O11 XL | AMD Ryzen 7 5800X3D | 32GB Corsair 3600Mhz VENGEANCE | ASUS Strix B550-A Gaming | Be Quiet Dark Power PRO 12 1200W | Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB | Sapphire Radeon RX 6900 XT Ultimate Toxic |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

nemen vad trevligt är själv en kth-student, så det passade ju bra
vilken kth går du på? program?

frågan är om man vågar logga in med sitt kth-konto... kan man lita på att det inte hamnar uppgifter på villovägar?

Sorry för sent svar
Jag går på KTH (valhallavägen), läser civilingenjör datateknik.
De enda uppgifter vi får när man loggar in med kth-konto är ugid (unikt id) som vi sen kan använda för att slå upp namn och användarnamn, vi använder ju kths inloggningsportal, så därmed är det säkert.

Permalänk
Medlem

Webhallen har LGs 8.3 platta för 2190 idag - bra pris.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2262961

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Inga supererbjudanden idag vad jag kunde se (lucia)... Webhallen hade väl en GTX titan som var bra rea på, de var de jag kunde se.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

2 artiklar som jag reagerade på i dagens lucka för Webhallen:

Mario 3D World för 429:- (Ord-pris 499:- )
Netgear WNR3500L 359:- (Ord-pris 389:- )

Kom igen Webhallen, 30 respektive 70 kronors rabatt på dagskorta erbjudanden?
Är detta sättet som ni "återbetalar" USB-minnena på?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

2 artiklar som jag reagerade på i dagens lucka för Webhallen:

Mario 3D World för 429:- (Ord-pris 499:- )
Netgear WNR3500L 359:- (Ord-pris 389:- )

Kom igen Webhallen, 30 respektive 70 kronors rabatt på dagskorta erbjudanden?
Är detta sättet som ni "återbetalar" USB-minnena på?

Vi konsumenter handlar i ond tro om det är lägre rabatter än 30-70 kr.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Minsc S2:

2 artiklar som jag reagerade på i dagens lucka för Webhallen:

Mario 3D World för 429:- (Ord-pris 499:- )
Netgear WNR3500L 359:- (Ord-pris 389:- )

Kom igen Webhallen, 30 respektive 70 kronors rabatt på dagskorta erbjudanden?
Är detta sättet som ni "återbetalar" USB-minnena på?

Hehe, skön känga där

Nä men det är inte helt "lätt" att hitta 24x4 (+ lite backups de dagar något tar slut för snabbt) erbjudande som allihopa är galet rabatterade.
Så vi försöker mix-n-matcha lite, som minimum är ju tanken att det i alla fall ska vara billigast på prisjakt/pricerunner.

Och sen kan vi förstås inte gå back på allt vi säljer, t.ex. routern där går för exakt +/- 0 kr för kampanjpriset för oss istället.

Så tanken från vår sida är väl inte att alla 96 erbjudanden ska vara "släpp allt och spring till butiken"-erbjudanden. Men att det iaf ska vara schyssta prylar till schyssta priser (aka i alla fall billigast i sverige) och sen drar vi till med lite kraftigare rabatt med jämna mellanrum.

Men ja, jag får nog känna mig lite besegrad och erkänna att just den här dagen kanske inte var vår "starkaste" lucka hittills om man uttrycker sig som så.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tillbaka till topic tack.

*Tråd rensad på OT*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Någon som vunnit något eller >.<?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hehe, skön känga där

Nä men det är inte helt "lätt" att hitta 24x4 (+ lite backups de dagar något tar slut för snabbt) erbjudande som allihopa är galet rabatterade.
Så vi försöker mix-n-matcha lite, som minimum är ju tanken att det i alla fall ska vara billigast på prisjakt/pricerunner.

Och sen kan vi förstås inte gå back på allt vi säljer, t.ex. routern där går för exakt +/- 0 kr för kampanjpriset för oss istället.

Så tanken från vår sida är väl inte att alla 96 erbjudanden ska vara "släpp allt och spring till butiken"-erbjudanden. Men att det iaf ska vara schyssta prylar till schyssta priser (aka i alla fall billigast i sverige) och sen drar vi till med lite kraftigare rabatt med jämna mellanrum.

Men ja, jag får nog känna mig lite besegrad och erkänna att just den här dagen kanske inte var vår "starkaste" lucka hittills om man uttrycker sig som så.

Jag var iallafall nöjd med rabatten på Return to Ravnica displayer i förrgår, tog med en kompis in så köpte vi varsin Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakwetu:

Siba har bara kalender varje advent (söndag), så där händer inget på en vecka nu.

Säg det till Siba själva! Har väntat hela dagen idag på ett erbjudande som aldrig kommer upp.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather