Permalänk
Medlem

Bara 4 kartor?

Hej alla! Helt ny på BF. Precis spelat klart campaign och ska nu köra lite live. Men när jag klickar på "recommended" så har jag inte kartan.

När jag då klickar på "browse servers", så är det bara 4 som har folk.. Är det så få människor som spelar bf4 eller gör jag något fel?

Permalänk
Skrivet av Romeon:

Hej alla! Helt ny på BF. Precis spelat klart campaign och ska nu köra lite live. Men när jag klickar på "recommended" så har jag inte kartan.

När jag då klickar på "browse servers", så är det bara 4 som har folk.. Är det så få människor som spelar bf4 eller gör jag något fel?

Kolla filter i serverbrowsern. Troligen filtrerar dem bort de flesta servrar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Romeon:

vilket bf?

Permalänk

Battlelog är lite speciell, när du är på server listan fortsätt att scrolla ner så laddar den fler servers och när du nått slutet så kan du sortera på antal spelare. Du bör ha en hel del att välja emellan då.

Permalänk
Medlem

BF4.. Tack för svar.. Om någon skulle vilja spela hör gärna av er.. Behöver lite info förj ag förstår inte riktigt vad jag ska göra.. Springer runt och dör... Har bara tillgång till 1 vapen och kan inte välja övriga.. :S Så om någon vill guida mig lite i ett spel,, hör av er

Permalänk
Medlem
Skrivet av Romeon:

BF4.. Tack för svar.. Om någon skulle vilja spela hör gärna av er.. Behöver lite info förj ag förstår inte riktigt vad jag ska göra.. Springer runt och dör... Har bara tillgång till 1 vapen och kan inte välja övriga.. :S Så om någon vill guida mig lite i ett spel,, hör av er

Det är busenkelt egentligen men det är ganska vanligt att folk inte förstår sig på skillnaden mellan alla olika game modes.

Conquest
Rush
Domination
Obliteration

TDM och Squad DM säger sig själv, bara döda fienden.
Läs länkarna och ha lite logiskt tänkande i spelet så förstår du direkt vad du ska göra, i Conquest är det bara att ta över röda bokstäver på kartan. Ditt lag vinner genom att hålla mera objectives än vad fiende laget har.

Visa signatur

[CENTER]Chassi: Corsair 900D CPU: i5 3570k @ 4.5GHz MB: Z77 Extreme4 GPU: EVGA GTX680 SC Kylning: NexXxos UT60 480mm D5 pump
Mus & TB Corsair K60 / M95 |

Permalänk
Medlem

Väldigt många servrar kör med kartor från expansionspaketen också, om det är så att du tycker det är kul så kanske det kan vara värt att skaffa premium?

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem

mitt origin användarnamn är V1pArzZ om du vill spela min mic kan vara borta, men ska söka efter den sen

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Romeon:

Jag är tämligen säker på att du har tillgång till en bunt vapen. Ta dig tid att kolla igenom menyerna innan du spawnar så får du se.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Florrpan:

Jag är tämligen säker på att du har tillgång till en bunt vapen. Ta dig tid att kolla igenom menyerna innan du spawnar så får du se.

Är det ett helt nytt konto kan det ju vara så att ingenting är upplåst ännu och TS därmed bara har ett vapen per kategori än så länge tills fler låses upp

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |