Steam - CS:GO - Enter knappen fungerar ej

Permalänk

Steam - CS:GO - Enter knappen fungerar ej

Hej!

Har en Macbook Air, lirar Counter-Strike Global Offensive, av INGEN anledning så slutade min enter knapp att fungera.
Exempel...

Skriver jag i chatten och försöker trycka Enter för att skicka meddelandet, händer INGET -_-
Händer även om jag är inne på inställningar och vill klicka enter för att komma in i olika alternativ händer INGET -_-

Har återställt mina keyboard inställningar samt game controller inställningar.

Vad händer hjälp någon :(?

Permalänk

Samma problem!

Hej,

Jag sitter på en MacBook Pro och lirar lite CS:GO. Sedan ett par dagar tillbaka när mitt Steam uppdaterades så har mitt CS fuckat ur. Enter knappen funkar inte enligt din beskrivning samt när man vill välja lag eller gå vidare så funkar inte heller Enter knappen.

Jag har också fått problem med att spelet laggar. Har aldrig haft några problem tidigare. Jag har också testat att dra ner all grafik men problemet kvarstår... Uppkopplingen är det inte fel på, Ping ligger på under 10, oftast 5.

Använder mig av en:
MacBook Pro, Version 10.9.4
Processor: 2.9 GHz, Intel Core i7
Minne: 8 GB 1600 MHz DDR3

Jag har testat att använda alla standards inställningar samt tagit bort Steam och CS:GO och installerat om det, men inget har hjälpt..

Permalänk

Idag funkade den!

Skrivet av FrozzCreep:

Hej!

Har en Macbook Air, lirar Counter-Strike Global Offensive, av INGEN anledning så slutade min enter knapp att fungera.
Exempel...

Skriver jag i chatten och försöker trycka Enter för att skicka meddelandet, händer INGET -_-
Händer även om jag är inne på inställningar och vill klicka enter för att komma in i olika alternativ händer INGET -_-

Har återställt mina keyboard inställningar samt game controller inställningar.

Vad händer hjälp någon :(?

Idag verkade det som om Steam hade en mindre uppdatering och nu funkar Enter igen för mig...