Rösta fram t-shirt till communityt!

Google Adsense (YouTube) Utbetalning

Permalänk
Medlem

Google Adsense (YouTube) Utbetalning

Jag visste inte var jag skulle lägga tråden så detta får funka.

Jag har två snabba på frågor.

1. På YouTubes hemsida står det att jag har tjänat 0,61 US (Jag vet, Skit lite precis börjat)
Men på Google Adsense står det 0 (Dom är kopplade) Hur ska jag fixa?

2. Jag vet inte hur man väljer betalningssätt står såhär

Tillgängliga betalningsmetoder
Ingen betalningsmetod har lagts till.

Tack i förväg

Permalänk
Medlem

Överföringen från youtube till adsense kan släpa med flera veckor så det är bara att ha tålamod.
Lägsta utbetalning per månad är 100 dollar så om du tjänar 1 dollar den här månaden och 100 nästa så kommer du då få 101.

Permalänk
Medlem

Hur kopplar jag mitt kort till google adsense?

Permalänk
Medlem

Minns inte hur jag gjorde. Men det var nog inga konstigheter.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Hur kopplar jag mitt kort till google adsense?

Du får lägga in ditt bankkonto i adsense. Sen skickar google dig en liten summa (typ 30 öre) och så får du skriva i hur mycket det var sen för att verifiera att det är ditt konto.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT | OLED G6 G60D

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Du får lägga in ditt bankkonto i adsense. Sen skickar google dig en liten summa (typ 30 öre) och så får du skriva i hur mycket det var sen för att verifiera att det är ditt konto.

Problemet är att när jag ska välja betalningsätt bara står det inga tillgängliga hur fixar jag det?

***bort/mod***

Permalänk
Medlem

kanske enklare att kontakta deras support?

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Hedersmedlem

*Bump raderad*

Du verkar inte ha studerat forumreglerna särskilt noga, vänligen ta en extra titt.... Bumpning är inte tillåtet då vi vill ha ett rättvist forum, såna meningslösa inlägg gör att andras trådar trycks undan, vilket inte är fair.

Citat:

§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Hittade problemet nu "Du kan välja en betalningsmetod när dina utbetalbara intäkter i betalningshistoriken uppgår till 70,00 kr"

Tack ändå alla som skrev