Corsair Gaming K70 Mechanical Gaming Keyboard, Fattas Keykaps

Permalänk
Medlem

Corsair Gaming K70 Mechanical Gaming Keyboard, Fattas Keykaps

Hej Corsair!

Jag fick hem mitt Corsair Gaming K70 Mechanical Gaming Keyboard, Backlit Red LED, Cherry MX Red precis och jag la märke till en sak på spacebaren!

På alla bilder ink eran hemsida så har spacebaren texturer över hela överdelen men mitt har inte det utan det är helt blankt ?!

Förmodar att det inte ska vara så här då min vän fick hem sitt idag också och hans spacebar är av "texturer"

Här är en bild på hur det ska se ut (vilket mitt inte alls gör)

Edit: Såg precis att dom röda extra knapparna (123456 wasd) inte finns med?

Edit2: Fick polarens 123456 wasd keycaps , men väntar fortfarande på svar på min första fråga ang spacebaren =)!

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

Hej. Har för mig att Corsair har en representant på sweclockers:
http://www.sweclockers.com/profil/corsair+johan.

Prova skicka ett PM!
Gott nytt år och god jul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qaaka:

Hej. Har för mig att Corsair har en representant på sweclockers:
http://www.sweclockers.com/profil/corsair+johan.

Prova skicka ett PM!
Gott nytt år och god jul.

Tack för hjälpen =).

Men jag skriver ju i deras forum del så jag borde få ett svar från dom när röda dagarna är över

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av EddAa:

Hej Corsair!

Jag fick hem mitt Corsair Gaming K70 Mechanical Gaming Keyboard, Backlit Red LED, Cherry MX Red precis och jag la märke till en sak på spacebaren!

På alla bilder ink eran hemsida så har spacebaren texturer över hela överdelen men mitt har inte det utan det är helt blankt ?!

Förmodar att det inte ska vara så här då min vän fick hem sitt idag också och hans spacebar är av "texturer"

Här är en bild på hur det ska se ut (vilket mitt inte alls gör)

http://forumbilder.se/DF008/aaaaa.jpg

Edit: Såg precis att dom röda extra knapparna (123456 wasd) inte finns med?

Edit2: Fick polarens 123456 wasd keycaps , men väntar fortfarande på svar på min första fråga ang spacebaren =)!

Hejsan,

Jag ska kolla upp detta lite, återkommer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Hejsan,

Jag ska kolla upp detta lite, återkommer!

Tack så mycket Johan.

Vill också nämna att jag har varit inne på flera andra forum där folk har samma "problem".

Dom fick svaret (av corsair) att man borde få med spacebaren som är texturerad i fall man har köpt den vanliga k70 och ikke k70 rgb.

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av EddAa:

Tack så mycket Johan.

Vill också nämna att jag har varit inne på flera andra forum där folk har samma "problem".

Dom fick svaret (av corsair) att man borde få med spacebaren som är texturerad i fall man har köpt den vanliga k70 och ikke k70 rgb.

Hej igen,

Nu har jag kollat upp detta. Det ska följa med den "vanliga" K70 men inte RGB, precis som du listat ut. PMa mig din adress, email och telefonnummer så skickar vi ut de som saknas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Hej igen,

Nu har jag kollat upp detta. Det ska följa med den "vanliga" K70 men inte RGB, precis som du listat ut. PMa mig din adress, email och telefonnummer så skickar vi ut de som saknas.

Hej igen

Då har jag skickat iväg ett PM till dig

Tack för hjälpen!

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av EddAa:

Hej igen

Då har jag skickat iväg ett PM till dig

Tack för hjälpen!

Tack själv, det är sånt här vi finns till här på forumet för.