Funkar inte user.cfg längre? [LÖST]

Permalänk

Funkar inte user.cfg längre? [LÖST]

Tjenare! precis börjat lira BF4 igen, och gjorde då en user.cfg för o visa fps o lite mer. Men den fungerade inte, så googlade runt och laddade ner andras, men dom funkade inte heller? jag såg till så att alla var cfg-fil och så. Testade också o bara ha perfoverlay.drawfps 1 men inte det heller.

Nån som vet något om detta?

Tack på förhand!

EDIT: Löste det

På något vänster så kan inte min wordpad spara i *Alla filer* så var tvungen att byta till att den öppnar med ett vanligt textdokument, och sedan döpa den till user.cfg och spara som *Alla filer*

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG STRIX Z370-F | CPU: i7 8700k @5.1Ghz
GPU: GTX 1060 6GB Strix Gaming | RAM: Corsair Vengeance DDR4 3000MHz 16GB | SSD: Samsung 500GB M.2 | Ljudkort: SoundBlaster X AE-5
Gear: Logitech G810 Orion | Razer Deathadder Elite | Sennheiser HD599 | Blue Yeti

Permalänk
Medlem
Skrivet av FinalreQui3m:

Tjenare! precis börjat lira BF4 igen, och gjorde då en user.cfg för o visa fps o lite mer. Men den fungerade inte, så googlade runt och laddade ner andras, men dom funkade inte heller? jag såg till så att alla var cfg-fil och så. Testade också o bara ha perfoverlay.drawfps 1 men inte det heller.

Nån som vet något om detta?

Tack på förhand!

EDIT: Löste det

Skriv gärna hur du löste det eller anmäl tråden till moderator så att dom kan radera den här tråden...