Permalänk
Skrivet av Rasmus117:

Vad för nerf har de gjort på Des Moines?

Har för mig dom sänkte hastigheten på skotten osv.

-

Nya banor i nästa uppdatering:

http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/dev-bulletin-051/

"For example Hot Spot no longer features the experimental “criss-cross” team respawn pattern."

Nu är den äntligen borta!

Edit:

"The armour thickness of U.S. cruisers Baltimore and Des Moines was ever so slightly increased after recalculation"

YES!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

Har för mig dom sänkte hastigheten på skotten osv.

-

Nya banor i nästa uppdatering:

http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/dev-bulletin-051/

"For example Hot Spot no longer features the experimental “criss-cross” team respawn pattern."

Nu är den äntligen borta!

Edit:

"The armour thickness of U.S. cruisers Baltimore and Des Moines was ever so slightly increased after recalculation"

YES!

Natt bana, nice!

Permalänk
Medlem

Någon som spelar detta? Har precis börjat och hakar gärna på om det är någon annan som också spelar

Permalänk
Medlem

@MaxB
gå in på Spelclockers under chatgrupper i WOWS så kan du spela med andra swec medlemar. G3Virus heter jag du kan adda mig om du vill.

Permalänk
Medlem

"Japanese Premium cruiser Atago, which needed to be improved according to both owners' feedback and our analysis of in-game statistics, will boast an increased manoeuvrability and will receive the Repair Party consumable. These changes will undoubtedly extend her lifespan in battle, along with her profitability."

Jag tackar och tar emot

Permalänk

laddade ner Aslains mod pack precis, valde:

damage counter
Bismarck loading screen
Historical flags
samma reticule som original men längre, perfekt när man skjuter mot saker som åker åt motsatt håll.

http://forum.worldofwarships.com/index.php?/topic/25508-mod05...

Permalänk
Medlem

Hade ett nice game häromdagen.

http://imgur.com/vHwXN0t

http://imgur.com/44nw6QU

japanska kryssare, pansar som vått toapapper.

Permalänk

@Rasmus117: Måste varit många bredsidor mot dig ^^

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk

Love you long time Tirpitz.

Mina två sista kills var mot en Tirpitz och en NC. Torpade NC:n och duckade Tirpitz torpeder vilket gjorde att vi båda försökte vända sida för att torpa varann men det slutade med att jag rammade han istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av DareDevil:

Tirpitz is the King!

Kommer bli nerf på den WG brukar vara bra på sånt

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av S-FighterPilot:

@Rasmus117: Måste varit många bredsidor mot dig ^^

var typ bara två stycken som åkte rak linje med bredsida, de flesta åkte mot mig snett eller ifrån.

Permalänk
Skrivet av GeneralRushHour:

Love you long time Tirpitz.

http://i.imgur.com/JarJUyt.jpg
http://i.imgur.com/8zypIH9.png

Mina två sista kills var mot en Tirpitz och en NC. Torpade NC:n och duckade Tirpitz torpeder vilket gjorde att vi båda försökte vända sida för att torpa varann men det slutade med att jag rammade han istället

Haha underbart! 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

Någon som vet när imorgon tyskarna kommer?

Permalänk
Skrivet av Rasmus117:

Någon som vet när imorgon tyskarna kommer?

05:00, men servern var offline fram till 06:00.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Billy Joe Bob:

"Japanese Premium cruiser Atago, which needed to be improved according to both owners' feedback and our analysis of in-game statistics, will boast an increased manoeuvrability and will receive the Repair Party consumable. These changes will undoubtedly extend her lifespan in battle, along with her profitability."

Jag tackar och tar emot

Funderar på köpa den, har även tirpitz.

Bra pengagrindare?

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Funderar på köpa den, har även tirpitz.

Bra pengagrindare?

Jag vill också ha Tirpitz damn it!

Men ja, pengagrindare är den riktigt duktig på Jag kör Premium account också så man får mycket pengar till och med när man förlorar haha.

Permalänk
Medlem

Jag har märkt att jag möter hangarfartyg ganska sällan nu för tiden har folk tröttnat eller har hangarfartyg spelarna grindat sig upp i högre tier? Är fortfarande kvar med massa 5or och någon enstaka tier 6 båt

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Jag gillar min Kongo fortfarande. Snabb och rolig BB.
Vi förlorade tyvärr men jag fick 4st kills och mest XP dock cappade fiender basen då det bara var jag och en CV kvar. Hade igen multipel eller liknande så igen bonus XP.
Övar lite citadels för att försöka få upp min kill ratio med BB.

Permalänk
Medlem

ska det komma några nya premium skepp idag eller ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag har märkt att jag möter hangarfartyg ganska sällan nu för tiden har folk tröttnat eller har hangarfartyg spelarna grindat sig upp i högre tier? Är fortfarande kvar med massa 5or och någon enstaka tier 6 båt

Hangarfartyg blev nerfade rätt hårt och man gjorde så att endast går att möta samma tier och att de alltid är antingen 1 mot en eller två mot två. Så de blir mindre folk som spela pga nerf sen fördelning av de som finns kvar.

Permalänk

Jobbar snabbt mot T10.

Permalänk
Medlem

Något skumt hände precis. Alla i divisionen krashade samtidigt och jag var till och med tvungen att starta om datorn... Fler som det hänt för?

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torach:

Något skumt hände precis. Alla i divisionen krashade samtidigt och jag var till och med tvungen att starta om datorn... Fler som det hänt för?

Nej men däremot så fick jag världens fps lagg, gick ned till 12 fps och 45+ ms, enda jag gjorde var stängde av motorn och väntade ut vinsten då jag låg i cap.

Startade om spelet och då fick man ladda ner ny launcher.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torach:

Något skumt hände precis. Alla i divisionen krashade samtidigt och jag var till och med tvungen att starta om datorn... Fler som det hänt för?

Jo nog kraschade det allt för mig där också så servern skickar data till klienten som klienten inte hanterar korrekt.
Får kolla deras forum och se om man kan felrapportera det till devsen för det har hänt flera gånger tidigare att klienten kraschat mer än en spelare samtidigt.

Jag och SFighetrPilot från Swec (Vet ej hans nick här) drog en par BB rundor i morse och jävlar vad flytet fortsatte jag hade tidigare och han var en Ducktig BB spelare så det gick bra för oss.
En Match där delade vis oss.
Jag drog mot A där fiender spawnade och han mot C, slutade med 3st kills varav jag bland annat fick CV'n och en BB och CC tror jag det var. Spännande att gå upp mot dom med Fuson kan jag säga men så jävla gött när man klarade det Solo och sopade mattan med alla tre men det krävdes 5 citadels och utan det hade jag dött för HP var det ont om det sista det var säkert.

Så 3 kills var den rundan det var inte fy skam inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Nej men däremot så fick jag världens fps lagg, gick ned till 12 fps och 45+ ms, enda jag gjorde var stängde av motorn och väntade ut vinsten då jag låg i cap.

Startade om spelet och då fick man ladda ner ny launcher.

FPS lagg får jag i bland som tusan och det krväer en omstart av spelet., vet dock inte om det uppstår på windows då jag kör det genom wine i linux.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Nej men däremot så fick jag världens fps lagg, gick ned till 12 fps och 45+ ms, enda jag gjorde var stängde av motorn och väntade ut vinsten då jag låg i cap.

Startade om spelet och då fick man ladda ner ny launcher.

Den nya launchern hade jag redan nere så det var inte anledningen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk

Fick en fin bild på den tyska Yorck,

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

laddade ner Aslains mod pack precis, valde:

damage counter
Bismarck loading screen
Historical flags
samma reticule som original men längre, perfekt när man skjuter mot saker som åker åt motsatt håll.

http://forum.worldofwarships.com/index.php?/topic/25508-mod05...

Vilken reticule är det den du använder ??

Visa signatur

AMD Athlon 3000+ @ 2.09 GHZ, 2 gb ddr Pc3200 400 Mhz, GFX 6800GT, 350 Gb HDD.

Permalänk
Skrivet av LiQuiDs:

Vilken reticule är det den du använder ??

slimenator, men ska testa nappelcommander nu.

Permalänk
Medlem

Får säga att lite otippat, den tyska T1 båten med AP laddat var ju ganska lattjo :). Sedan var det rejäl utförsbacke, både T2 och T3 gav mig en intensiv längtan tillbaka till World of Warplanes. Lär väl antagligen bli bättre när jag kommer ännu högre, men det tar ett tag, låste just upp mitt andra T 10 plan ;).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.