Antec Kuhler 620 V4 Fästen, Kartong, Manualer, Skruvar

Permalänk

Antec Kuhler 620 V4 Fästen, Kartong, Manualer, Skruvar

Hej!

Skänker bort lite tillbehör/fästen till Antec Kuhler 620 V4 Kylaren. Har fästen och skruvar till AMD/Intel. Alla som kom med paketet förutom till Socket 1366. Det på bilden är det jag har. Har även kvar kartong och manualer om någon skulle vara intresserad. Skickas helst inte.

Mvh

Antec Kuhler 620 V4 Fästen, Kartong, Manualer, Skruvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melinho2895:

Hej!

Skänker bort lite tillbehör/fästen till Antec Kuhler 620 V4 Kylaren. Har fästen och skruvar till AMD/Intel. Alla som kom med paketet förutom till Socket 1366. Det på bilden är det jag har. Har även kvar kartong och manualer om någon skulle vara intresserad. Skickas helst inte.

Mvh

Antec Kuhler 620 V4 Fästen, Kartong, Manualer, Skruvar

Hej !
Jag tar det med glädje då mitt fäste har spruckit, vart i stockholm kan jag hämta det ? (vi kan ta det i ett pm om du vill)
Mvh Gustav

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Skrivet av CRHASH:

Hej !
Jag tar det med glädje då mitt fäste har spruckit, vart i stockholm kan jag hämta det ? (vi kan ta det i ett pm om du vill)
Mvh Gustav

Vad exakt är det du behöver ?
En kille i PM vill ha en skruvarna. Är det bara fästen du behöver ? Och vilken socket ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melinho2895:

Vad exakt är det du behöver ?
En kille i PM vill ha en skruvarna. Är det bara fästen du behöver ? Och vilken socket ?

Jag behöver den från AMD socketen, och då bara plast hållaren som man sätter bakom moderkortet.

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Skrivet av CRHASH:

Jag behöver den från AMD socketen, och då bara plast hållaren som man sätter bakom moderkortet.

Okej. Kom över så får du den. Är ledig imorgon eftermiddag. Skickar adress via PM.

Permalänk
Avstängd

Jag skulle behöva själva kylaren med Intel fästena, jag har 4st utav dessa skruvar liggandes för montering så behöver inte skruvarna eller AMD fäste. Jag ska till Uppsala nu på em bor du i närheten så man enkelt kan svänga av från E4? annars betalar jag gärna frakt skulle vara oerhört tacksam!

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||