Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2012

One plus one/two

Hejsan jag har fått upp ögonen för oneplus telefonerna då en som jag känner jobbade med deras PR-kampanjer.

Jag sitter just nu idag på en iphone 5S och använder telefonen mest för att surfa runt, kolla mailen, sociala medier och lite tuben o kanske lite film. Jag har alltid vart en äppel människa hela mitt telefon liv och känns som om det skulle vara omöjligt att lämna appstore och imessage.

Men vad är egentligen grejen med Oneplus one/two och om man skullle välja en av dem vilken skulle det vara och hur får man tag på dem? Har alltid känt att det finns mer att hämta på telefon fronten, att man kan ha nånting som är bättre en iphone men aldrig riktigt vågat ta steget...

Så min fråga är vad är det som alla är så förtjusta i när det gäller oneplus one/two och vilken ska man ha?:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2015

@RoflCopter: Har haft en oneplus one i ett år nu och kan bara rekommendera den (:
Själv tyckte jag inte det var värt att uppgradera till en oneplus two då min one funkar utmärkt för mig och dessutom så förutom fingeravtrycksläsare så var det inte så många stora förbättringar
Om du känner att du behöver one plus twos features så satsa på den men annars så skulle jag spara lite pengar och satsat på den oneplus one (:
Du kan köpa oneplus one på deras hemsida annars dyker 1+1 upp här på marknaden då och då i mint kondition för 1500 och uppåt
https://oneplus.net/se/oneplus-one