Speltorka! (Behöver förslag på bra spel)

Permalänk
Medlem

Dead space-spelen är lättdrivna och har ett visst replay-värde också eftersom det finns co-op. Konsolkänslan är dock stark.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem

Har precis börjat med Just Cause 3, och det är förvånansvärt bra. Har kört ungefär 7h sen jag köpte det i förrgår och än så länge har jag inte tröttnat.

Permalänk
Medlem

Hurtworld.. Gillar du ARK så är detta helt underbart! Jag skänker dessutom bort en gratis nyckel i tråden där vi skänker bort sånt

Annars kan jag även rekommendera dessa titlar:
Ark: Survival Evolved
Fallout 4
Grand Theft Auto 5
Hurtworld
Poly Bridge
Rocket League

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk

europa unerversial 4 eller hur de stavas sök på de spelat lätt över 600h på de as kul

Permalänk
Medlem

Kul att snubben säger att hans dator inte pallar med FO4 och folk föreslår GTA 5, ARK och The Witcher 3!
Kolla in typ Wold of Tanks och World of Warships, båda är gratis och är man inte försiktig så kan man komma att sänka sjukt många timmar i dom spelen.
Darksiders 1&2 är riktigt bra spel om man gillar den genren.
Helldivers har jag spelat förvånansvärt mycket dom senaste dagarna, sjukt kul spel om man har ett par polare att spela med
Bastion och Transistor är det redan någon som har nämnt, men det är riktigt bra och välgjorda spel.
Killing Floor 2 är riktigt skoj också, ganska så väloptimerat så du bör kunna köra det med sjyssta fps om du pillar runt i grafikinställningarna lite.
Company of Heroes 1&2, eller i princip alla strategispel från Relic är värda att kolla in om man gillar strategi, Dawn of War 1&2 är skitbra RTS-spel i Warhammer universumet som alltid är för coolt för sitt eget bästa.

Permalänk
Medlem

Top 3 RPG:
Witcher 3
Dragon Age Inquisition
Shadow of Mordor

Top 3 FPS:
Bioshock Infinite
Metro 2033 & Last Light Redux
Dishonored & Thief (vet inte om det räknas som FPS?)

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Dark souls 1 och 2

Visa signatur

| CPU : TR1950X | GPU :Powercolor RX6800 | PSU : EVGA Supernova G3 750W | MOBO : MSI X399 GAMING PRO CARBON AC | RAM : 32GB 3200mhz GSkill | Asus MG279Q |