Permalänk
Medlem

Uppgraderingskit AMD

"Uppgraderingspaket" hehe
Moderkort: MSI 770-C45 (står C35 på moderkortet men C45 på kvittot och på serienumret på baksidan av moderkortet)
CPU: AMD Phenom II X4 965
RAM: Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

Säljer helst som ett paket.

Bud

PS: Bilden är upp och ner av någon anledning

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

börjar budet på 300:- då

Permalänk

400+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

500+frakt

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk

550 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

600 + frakt

Visa signatur

Mobo:Asus P5k Processor:Intel core duo e8500 3.16Ghz + Cooler Master X Dream i117. Ram:kingston pc2-5300 ddr2 4GB. HDD: WD5000AAKX 500GB GPU:ASUS GeForce GTX 560 Ti 1GB . Nätdel:Chieftec 650W Ctb-650s. Chassi:Cooler Master Elite 310

Permalänk

650 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av legoninja:

650 + frakt

Noterat

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Märkte att jag har glömt att nämna att jag inkluderar en oanvänd AMD stock kylare HELT GRATIS hehe

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@BennyZ : Är paketet fortfarande till salu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joojl:

@BennyZ : Är paketet fortfarande till salu?

Japp det är kvar. Ledande budet är 650kr och vi kör budgivning fram till på söndag så skickar jag det på måndag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Japp det är kvar. Ledande budet är 650kr och vi kör budgivning fram till på söndag så skickar jag det på måndag.

Kvar eller drog han sig ur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repair:

Kvar eller drog han sig ur?

Han har inte dragit sig ur, jag har bara inte skickat iväg än. Har knappt varit hemma den senaste veckan. Jobbat över som fan och sen bara sovit. Ska kontakta honom när jag kommer hem ikväll och se om han fortfarande är intresserad.

Visa signatur