Ta med sig datorn till Ryssland?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon270965:

Kanske är bäst att plocka isär komponenterna
Tack för alla råd som jag fått. Kan skriva ett inlägg hära senare hur det gick, vet inte när jag åker ännu, kanske i dec.

Eftersom några är nyfikna vad jag ska göra dära så är det för att träffa en tjej jag träffat i dota 2
Först så tänker jag göra en test resa dit utan stationära datorn och se hur det fungerar mellan oss irl och sen så flyger jag tillbaka, hyr ut min lägenhet och tar med mig "allt" som inte ska in i förrådet till Ryssland. Sen när hon är klar med utbildning kommer vi till Sverige.

Jag har ju en stationär och en bärbar.. den dåliga skärmen ska jag ha till bärbara. Stationära har jag för spel.

Jaha, så den här tråden där många lagt tid på att försöka hjälpa dig är rent hypotetiskt?!?
Ja, herregud.

Om det funkar med dig och tjejen.
Om du ska dit igen.
Då kanske du behöver råd.

Sen verkar det som du inte varit i Ryssland, det funkar inte riktigt som det gör här. Människor är inte riktigt som de är här.

Ja, jag har varit där flera gånger. Längsta tiden 3 månader när jag pluggade ryska.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Jaha, så den här tråden där många lagt tid på att försöka hjälpa dig är rent hypotetiskt?!?
Ja, herregud.

Om det funkar med dig och tjejen.
Om du ska dit igen.
Då kanske du behöver råd.

Sen verkar det som du inte varit i Ryssland, det funkar inte riktigt som det gör här. Människor är inte riktigt som de är här.

Ja, jag har varit där flera gånger. Längsta tiden 3 månader när jag pluggade ryska.

Det kan funka, spelade wow med en snubbe från Holland, han blev ihop med en tjej från småland som också var med i guilden, hon flyttade ner dit. Han kom sedemera ut som transsexuell och har nu gjort ett könsbyte, de är fortfarande ihop och bor tillsammans, så allt är möjligt

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR