bf1 multiplayer stänger ner sig.

Permalänk
Avstängd

bf1 multiplayer stänger ner sig.

Som rubriken lyder så stänger multiplayer ner sig när man ska joina en bana. inget fel medelande eller något. utan bara återgår till skrivbordet. någon som vet varför ?

Visa signatur

| Corsair 540 air | I7 4930k |custom loop | Asus rampage iv black edition | Gigabyte GTX 690 4GB | 32GB 2133Mhz G.skill ripjaw | Corsair ax 750W |

Permalänk
Medlem

Har haft samma problem men bara någon enstaka gång. Händer detta hela tiden? Hade kört en DDU och en reparation på spelet för att kolla om någon fil är korrupt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av molliz:

Har haft samma problem men bara någon enstaka gång. Händer detta hela tiden? Hade kört en DDU och en reparation på spelet för att kolla om någon fil är korrupt

har gjort detta samt en ren installation utav spelet. och ja det händer varje gång jag startar multiplayer. SP fungerar fint.

Visa signatur

| Corsair 540 air | I7 4930k |custom loop | Asus rampage iv black edition | Gigabyte GTX 690 4GB | 32GB 2133Mhz G.skill ripjaw | Corsair ax 750W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wackawacka89:

har gjort detta samt en ren installation utav spelet. och ja det händer varje gång jag startar multiplayer. SP fungerar fint.

ingen som har en aning om vad detta kan vara ?

Visa signatur

Permalänk

Har nästan likadant problem, jag kan inte ansluta överhuvudtaget. Väldigt irriterande! Kolla min tråd "högt ping", du kanske hittar någon lösning på ditt problem där.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Samma problem, inga lösningar ännu..

Så mycket för ''EA fokuserar på PC först och främst''

Patetiskt..ett spel som är nästintill identiskt med BF4 och de har problem med ett spel som är 5 år gammalt i grunden..

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Skrivet av Fisken1986:

Samma problem, inga lösningar ännu..

Så mycket för ''EA fokuserar på PC först och främst''

Patetiskt..ett spel som är nästintill identiskt med BF4 och de har problem med ett spel som är 5 år gammalt i grunden..

Jag har kontakt EA och min ISP och för tillfället är det pajkastning mellan dem...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Trollsand:

Jag har kontakt EA och min ISP och för tillfället är det pajkastning mellan dem...

Spelet fungerade sjukt bra innan den där speluppdateringen.

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||

Permalänk
Skrivet av Fisken1986:

Spelet fungerade sjukt bra innan den där speluppdateringen.

Haha samma för mig, efter uppdateringen så dog online funktionerna för mig. Jag frågade EA om mitt problem kunde ha något med uppdateringen att göra men dem hävdar att det inte har något med uppdateringen att göra och att det bara är min ISP som kan lösa det åt mig... min ISP säger att det är EA's server som är överbelastad...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Trollsand:

Haha samma för mig, efter uppdateringen så dog online funktionerna för mig. Jag frågade EA om mitt problem kunde ha något med uppdateringen att göra men dem hävdar att det inte har något med uppdateringen att göra och att det bara är min ISP som kan lösa det åt mig... min ISP säger att det är EA's server som är överbelastad...

Och som vanligt är det du och jag, vi som får lida medans båda företagen gnuggar händerna..svinpälsar..

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Fisken1986:

Och som vanligt är det du och jag, vi som får lida medans båda företagen gnuggar händerna..svinpälsar..

Tyvärr så är det så, kan ju kräva pengarna tillbaka för spelet men jag tycker att det är så bra spel(när det fungerar) att jag inte riktigt vill det än!