Permalänk

APB All points bulletin

Hejsan! Söker aktiva svenska spelare till APB det finns inte så många inne som spelar detta dömda spel längre dock så tycker jag att det är väldigt roligt fortfarande samt att det är rätt unikt för både sin ålder samt genre! Skriv pm eller här ifall ni vill spela! Är lvl 240 på enforcer och 150 på crim så bara säg till!

Visa signatur

Intel Core i5-7600 Kaby Lake@3.5Ghz|MSI Z270-A Pro|MSI GeForce GTX 1060 3GB|Crucial Ballistix Sport DDR4 8GB|Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black|Samsung PM961 SSD 256GB PCIe|Windows 10 pro

Permalänk
Hedersmedlem

Jävligt coolt spel. Lycka till med att hitta spelare!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Har spelat detta spel jättemycket förut. Väldigt grymt spel som man kan nöta väldigt länge! Synd att det inte är mycket folk kvar som spelar! Kanske får lust igen att hoppa in nu i helgen ^^

Visa signatur

Gaming :Define R5 | X370-PRO | Ryzen 2600 | RTX2080 | 16GB DDR4 3200MHz 14CL | SSD: 960 EVO M.2 500GB & 850 PRO 500GB
Media: Node 304 | B350m | Ryzen 2700X | 16GB DDR4 | 24TB HDD | 870 EVO NvME 500GB

Permalänk
Medlem

Kom det inte en reloaded version av detta? Är det den du menar eller originalet?

Kan inte mycket om detta spel som jag i början var rätt hypad för men sedan struntade i av all problem

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Mithras:

Kom det inte en reloaded version av detta? Är det den du menar eller originalet?

Kan inte mycket om detta spel som jag i början var rätt hypad för men sedan struntade i av all problem

Såklart är det reloaded! Jodå problem är det fortfarande men jag tänker att bara man har roligt så är det inget man tänker på till slut!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5-7600 Kaby Lake@3.5Ghz|MSI Z270-A Pro|MSI GeForce GTX 1060 3GB|Crucial Ballistix Sport DDR4 8GB|Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black|Samsung PM961 SSD 256GB PCIe|Windows 10 pro

Permalänk
Skrivet av Ohdear:

Har spelat detta spel jättemycket förut. Väldigt grymt spel som man kan nöta väldigt länge! Synd att det inte är mycket folk kvar som spelar! Kanske får lust igen att hoppa in nu i helgen ^^

Absolut det är bara att säga till så kan vi lira!!! Vad är du för rank?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Jävligt coolt spel. Lycka till med att hitta spelare!

Ja det är unikt i sitt slag.. dock är det synd att ingen har tagit konceptet längre. Finns så väldigt många möjligheter!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fragzcore:

Ja det är unikt i sitt slag.. dock är det synd att ingen har tagit konceptet längre. Finns så väldigt många möjligheter!

Helt klart. Tokspelade det ett bra tag. Först med alla polarna, sen när de tröttnade fortsatte jag att nöta själv. Vad var det, några hundra kills med pistol på alla hjärtans dag så fick man något dumt.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Helt klart. Tokspelade det ett bra tag. Först med alla polarna, sen när de tröttnade fortsatte jag att nöta själv. Vad var det, några hundra kills med pistol på alla hjärtans dag så fick man något dumt.

Haha ja det är bara 1 av många knasiga koncept de har haft genom åren har varit med ända från starten då det var ägt av realtimeworlds och när man fick köpa en fysisk kopia av spelet samt betala månadsvis... Dock var spelet på sin topp då när man fick prenumerera o de fanns liksom inga dumma joker boxes som kom ut varje vecka istället för att lägga pengarna på att utveckla servrar mm men allting har ju sin tid haha

Visa signatur