BF1 Incusion, Closed Alpha key?

Permalänk
Inaktiv

BF1 Incusion, Closed Alpha key?

Hallå,

har själv fått en closed alpha invite, men vore kul att lira med en polare så undrar om någon sitter med en invite och ej tänkt använda den.
Skulle uppskatta det mycket om ja fick en key att ge min polare så vi kan lira tillsammans.

Permalänk
Medlem

@anon176726: Hej. Fick en häromdagen som jag inte tänkt använda. Det står att den är låst till mitt konto men kan PM om du vill prova ändå

Visa signatur

Fractal Design R5 | BenQ G2420HD | NZXT HALE90 750W | MSI B350 Tomahawk | Ryzen 1600 | G.Skill Flare X 3200 16 GB | Asus ROG STRIX GTX 1070 Ti | SAMSUNG SSD 850 EVO 250 GB | SAMSUNG SSD 840 EVO 120 GB | 2xSAMSUNG Spinpoint 500GB | Cooler Master Masterkeys Pro S RGB Red | Steelseries Rival

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av d0h:

@prix: Hej. Fick en häromdagen som jag inte tänkt använda. Det står att den är låst till mitt konto men kan PM om du vill prova ändå

Gärna, gör det så får vi testa. Vore kanon. Är den låst så går det väl inte att få tag i någon desvärre

Permalänk

För er andra som behöver nyckel så går det att få via deras discord-community (länk) och sedan läsa instruktionen i kanalen how-do-i-get-incursion.