Jox med driverutiner till USB-minne. Hilfe bitte!

Permalänk

Jox med driverutiner till USB-minne. Hilfe bitte!

Pluggade i ett usb-minne på min ena laptop och får följande i enhetshanteraren:

Det går inte att läsa in den här enhetens drivrutin eftersom en tidigare instans av drivrutinen redan finns i minnet. (Kod 38)
Drivrutinen kunde inte läsas in eftersom en tidigare version av drivrutinen fortfarande finns i minnet.

Maskinvaru id: USBSTOR\DiskSanDisk_Ultra_USB_3.0___1.00

Sandisk själva hävdar att det inte behövs nån drivrutin.

Den var ny för mej och jag vet inte riktigt hur jag löser den. Anyone?

/D

Permalänk
Inaktiv

För mig låter det som en Windows-bugg.

Permalänk
Medlem

Win 10 eller 7?
Du har ingen uppdatering som väntar omstart eller så?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Win 10 och har startat om flertal ggr. På min andra maskin med win10 funkar det finfint. Kan jag inte på något sno drivrutinerna från den o ersätta de som inte funkar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av daspunner:

Win 10 och har startat om flertal ggr. På min andra maskin med win10 funkar det finfint. Kan jag inte på något sno drivrutinerna från den o ersätta de som inte funkar?

Har du provat att starta om med minnet isatt i datorn?

Permalänk
Medlem

Testa att köra felsökaren och när den frågar om omstart, så kör det. Inte stäng av.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide