PowerMac G4 Cube, PowerMac G4 Graphite

Permalänk
Medlem

PowerMac G4 Cube, PowerMac G4 Graphite

Jag ska flytta, och behöver göra mig av med lite gamla datorer. Är det någon som skulle vara intresserad av att komma och hämta någon eller båda av dessa? De är i fint yttre skick, men jag har ingen aning om ifall de fungerar. Cube:n har sitt nätaggregat, men tyvärr inte sina högtalare. Finns i Bagarmossen i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Jag hämtar gärna G4 Cube om det går vänta någon vecka? Finns också i Stockholm men är på semester.

Permalänk

Jag tar gärna PowerMac G4 Graphite (och cuben om inte föregående talare hämtar den)

Edit: Har skickat PM

Visa signatur

Workstation: Debian 13 | Xeon E5 2697V3 | 32GB DDR4 | Radeon R9 580 | Chassi från Powermac G4
Laptop: Stinkpad T14 G3
Xbox: Bazzite | Ryzen 5900HX | Radeon 6650m | 16GB DDR4 | Minisforum HX90G

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Bor i Skarpnäck och tar gärna en av maskinerna om någon av föregående hoppar av, skulle sitta fint i retrosamlingen.

Mvh John

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Inaktiv

Ställer mig i kö på Cuben. Kan hämta när som helst efter arbetstid. Jag är ett Power PC fan och den skulle definitivt tas hand om

Permalänk
Medlem

Oj, hade inte väntat mig sånt intresse. Kul

Jag blir gärna av med dem snabbt så vi kan komma igång med att packa, så jag tänker att @Grilljohan står först i kön om han kan hämta tidigare. Svarar på ditt PM!

Permalänk
Medlem

Aaahh. Jag ställer mig gärna i kö till kuben. Bor också i Stockholm. Dumt att jag missade detta i morse ... argh.

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Medlem

Nu är de borta