Levernas snabbhet!??

Permalänk

Levernas snabbhet!??

Jag o en vän ska bestälal två st 60 gigs hdd... vi ska till DH.... vi måste få dom senast onsdag nästa vecka... vi ska till Hultan först så vi komemr ej tillbax hem!
Varifrån kan jag beställa... snabast levernas tid?? Kan man köpa från itbutikken.dk??
TYack

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

komplett.se är billiga på hårddiskar och leveranstiden är inte mer än 1 vecka.

Visa signatur

-

Permalänk

Jag rekommenderar också komplett. Jag har aldrig haft problem med dem, varken leveranstider eller annat.

Permalänk
Hedersmedlem

Dustin, du bör ha sakerna på onsdag om du beställer idag.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

itbutikken rekommenderas nog inte om du vill ha grejerna snabbt. När jag beställde en hårddisk därifrån så stog det i levernasstatus att den inte fanns på lager, men när dom hade skickat den nån vekca senare så stog det att den funnits där länge.

Permalänk
Medlem

Dustin helt klart, kan vara lite dyrare på vissa saker men billigare på andra, sen om man beställer innan kl 1600 så har man sakerna dagen efter

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk

hmmm mjo dustin e dyrt... komplett verkar hmmm reko... vad sägs om pcbutiken.com??

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Dustin var faktiskt 400 billigare än komplett på en wd raptor 36 gb igår :). Men sen får man ju betala lite för att få sakerna snabbt med säkerhet

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk

jo jo.... Jag tänkte på en IBm 180gxp 60 gig.. eller kanske maxtor... men vad tycks om pcbutiken.com

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

oneshop och komplett har jag köpt från, grejerna kom nästa dag! mycket nöjd.

Visa signatur

Athlon 64 x2 - 2gb crucial ballistix - abit kn9 ultra - 1tb sata

Permalänk
Medlem

Dustin och inwarehouse.se är snabba. Nästa dag om du beställer på eftermiddagen.

Permalänk
Hedersmedlem

Dustin är extremt snabba, men Komplett är inte dåliga dom heller. Undvik db och itbutikken om du har bråttom.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

jo, håller nog med föregående talare, dustin är snabba, komplett har jag aldrig beställt ifrån, men har nog bara hört gott om deras leveranstider, jag är trogen kund hos datorbutiken, men inte pga leveranstider, beställ INTE därifrån om du vill vara säker på att ha det snabbt, de kan vara snabba, men chansen är liten

Permalänk
Medlem

Komplett eller dustin! Aldrig beställt från dustin men min kompis + bror + brors kompisar har och där har de oftast fått dagen efter! Komplett brukar komma 2 dagar efter beställning!

Permalänk
Medlem

Det finns garanterat ingen som leverar snabbare än Dustin. Handlar jobbets delar där och finns prylarna på lager så har man dom dagen efter, utan undantag. Vid några tillfällen har jag till och med fått prylar samma dag (om man har beställt direkt på morgonen).

Permalänk
Hedersmedlem

Beställde min dator på onsdag kväll, fick den på fredag förmiddag från Komplett.

Där kommer jag handla igen

Dustin sägs vara snabba de med, har dock ingen större erfarenhet. Fassan beställde iofs Symantec grejjor, kom dagen efter.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Oneshop.nu är snabba om de har sakerna i lager.

Permalänk
Hedersmedlem

Oneshop är grymt snabba för att inte ligga i sverige. Däremot gör de fortfarande reklam för 69-kronors frakt men detta verkar inte stämma när man gör en beställning. Inga 69kr längre

Permalänk
Medlem

Är det ingen förutom jag som tycker att inwarehouse.se är snabba som tusan och har ett stooort sortiment?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarMan Hollow
jo jo.... Jag tänkte på en IBm 180gxp 60 gig.. eller kanske maxtor... men vad tycks om pcbutiken.com

Jag beställde delar i tisdags som fanns lager hos pcbutiken.com men har inte ens fått kolli nr än. Så har du bråttom så kan jag inte rekommendera dom.

Visa signatur

I7 12700k - 32gb DDR4 3200mhz - RTX 3080 - Windows 11

Permalänk
Medlem

Om du vill vara helt säker på att få grejorna i tid så finns det bara ett alternativ; Dustin! Många andra butiker kan vara snabba men det är bara med Dustin som man v e t att man får grejorna snabbt.

Sen kan ju nån tomte på posten få för sig att spela fotboll med ens paket i några dagar men det kan ju hända oavsett varifrån man beställer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JvD
Oneshop är grymt snabba för att inte ligga i sverige. Däremot gör de fortfarande reklam för 69-kronors frakt men detta verkar inte stämma när man gör en beställning. Inga 69kr längre

De har lager i Bromma-trakten...

Permalänk
Hedersmedlem

Måste vara nytt i så fall. Eller ett mellanlager flr det ca 10 gånger jag handlat har jag kunnat fälja leveransen från "abroad"