Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Predator: Hunting Grounds

Permalänk
Medlem

Predator: Hunting Grounds

Äntligen efter många år kommer en bra Predator spel heter Predator: Hunting Grounds. Den är PS4 exklusive men den kommer även till PC hos Epic Games Store, och release datum är April 2020. Mer info här länk

Spelet är utvecklat av IllFonic som jobbar tillsammans med 20th Century Fox som gjorde Predator filmer. illfonic har expanderat deras spel studio från 7 personer till 47 personer det var de som gjorde Friday the 13th spelet.

Det har släppts några Predator spel förut men de var inget vidare bara "Alien vs Predator 2" var bra gjord och Ghost Recon Wildlands fri Predator DLC.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Kan vara intressant men jag måste bara fråga: är det bara jag som reagerar att spelets färger/ljus gör det hela att se väldigt blekt ut? Jag tänkte direkt ”Ubisoft-blekt”

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Friday the 13th spelet var absolut inget märkvärdigt och inget att skylta med, kanske dom lyckas bättre med detta.
(håller tummarna)

Visa signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme • Kingston 2TB • Crucial T700 Gen5 M.2 1TB
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 (P990i,U11,Diamond,Neonode N2, S9+ etc)