The Division 2/ Warlords of New york

Permalänk
Medlem

The Division 2/ Warlords of New york

Har spelat en hel del Warlords nu, tycker det är himla roligt. Speciellt sista uppdraget, vad tycker ni? Vad skulle göra det ännu bättre.

Permalänk

Tycker också denna DLC är riktigt, riktigt bra!
NYC känns roligare än DC (även om jag föredrar vintermiljöerna i D1).
OCH, i dagens Coronatider så känns det extra aktuellt med sjukhstält, masker mm mm mm.

Vad jag tycker hade kunnat vara bättre:
1. Tillgång till banorna/uppdragen från D1.
2. Vinter...
3. Fler storyuppdrag.
4. Det är onödigt trashat i staden (tex höga BERG av sopor), gör att det känns "mindre på riktigt".
5. Färre men farligare fiender som samtidigt klarar färre skott tror jag hade gynnat känslan. Det är lite seeegt att tömma magasin efter magasin i bossarna....

MEN, Division är ett riktigt spel och med Corona känns det mindre fiction än tidigare

Permalänk
Medlem

Jag har lirat The Division och nu The Division 2. är helt såld på serien.
Jag tycker att de har lyckats rejält med Warlords DLCn. Miljöerna, uppdragen, nya vapen och utrustning att grinda efter. Kul med nytt att göra. Med season och eventen som avlöser varandra så blir det en extra krydda.
Lägg gärna till mig Uplay så kan vi lira ihop.
OddymanSWE69

Visa signatur

Chassi Fractal Design Define R3 Mobo Asus Rog Strix Z490 F Gaming CPU i9 10850K 5,2 Ghz Acer Predator 4K UHD 31,5" IPS 144Hz 3840X2160
Ram minne Patriot Viper 4400 Mhz
Nätagg. Cobra Power RX 1000 AE B, 1000W 80+ Gold
GPU PNY RTX 3090 24 GB

Permalänk
Medlem

Jag saknar vad det nu hette från D1, man åkte tåg till något uppdrag som man valde om de skulle vara kort eller långt. Sen väl där kunde man farma exotiska vapen. Tycker det är klart svårare nu i 2an + att matchmaking knappt fungerar, eller om folk helt enkelt inte spelar.

Permalänk
Inaktiv

Funderar på att köpa the division 2 new york.
Min fråga är; är de värt att köpa the deviation 2 med?

Permalänk
Medlem

Tjo, jag är rätt sen på bollen här, men när Division 2 fanns på rea för €10 kunde jag inte motstå. Har klockat upp 3 1/2 dygns speltid sedan dess. Just köpt på mig New York. Kan mycket möjligt vara senaste årens bästa spel (för just mig). Spelar med en kompis, 2-manna klan, inte optimalt men det funkar det med :).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

End game tråkigt alldeles för snabbt.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Bättre programmering, fick igång betaversionen (efter lite hack) men det färdiga spelet har jag aldrig fått att starta trots idogt googlande och "support" från Ubisoft. Enda liret som strular för mig kan tilläggas.

Standardåtgärden vid problem var för övrigt att utesluta katalogen med spelet i från antivirus och av outgrundlig anledning att starta det med adminrättigheter, betryggande.
Köpte det dock för 10 € så gråter inte så mycket över dem, tråkigt när polarna är inne och pangar dock och man inte får vara med och leka.

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeadMeat1234:

Bättre programmering, fick igång betaversionen (efter lite hack) men det färdiga spelet har jag aldrig fått att starta trots idogt googlande och "support" från Ubisoft. Enda liret som strular för mig kan tilläggas.

Standardåtgärden vid problem var för övrigt att utesluta katalogen med spelet i från antivirus och av outgrundlig anledning att starta det med adminrättigheter, betryggande.
Köpte det dock för 10 € så gråter inte så mycket över dem, tråkigt när polarna är inne och pangar dock och man inte får vara med och leka.

Jag hade också en del strul med att få igång det. Lösningen för min del var att plocka hem uPlay direkt från siten, installera över den gamla versionen och sedan logga in igen.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Jag hade också en del strul med att få igång det. Lösningen för min del var att plocka hem uPlay direkt från siten, installera över den gamla versionen och sedan logga in igen.

Tack, får testa för jag tror inte att jag installerat om uPlay i mina försök.

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB