Permalänk
Medlem

Visonic hemlarm

Säljer ett komplett hemlarm från Visonic.
Inget aktivt abbonemang.

* 2 rökdetektorer
* 3 kameror som är Djurtolerant
* 2 magneter för dörr/fönster
* Huvudenhet
* fjärrkontroll

Nypris ca 10000
finns på fler sidor.

Köparen betalar frakt..

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Moderkort MSI z170 krait gaming | CPU i5-6600k | CPU-Kylare Cooler Master V8 GTS CPU Kylare| Ram corsair vengence low 2400mhz 16gb| SSD Corsair SSD Force Series? F120, 120GB | GPU Gigabyte RX 56 vega gaming OC | PSU Fractal design 1000w newton | Chassi Fractal design R4

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig att sälja delar separat?

Permalänk
Medlem

Nej vill gärna sälja det helt

Visa signatur

Moderkort MSI z170 krait gaming | CPU i5-6600k | CPU-Kylare Cooler Master V8 GTS CPU Kylare| Ram corsair vengence low 2400mhz 16gb| SSD Corsair SSD Force Series? F120, 120GB | GPU Gigabyte RX 56 vega gaming OC | PSU Fractal design 1000w newton | Chassi Fractal design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Splongen:

Nej vill gärna sälja det helt

Om du ångrar dig är jag intresserad av en rökdeckare, en kamera och en magnetbrytare.

Permalänk
Medlem

Hej! Vilken larmoperatör sålde paketet? Spelar tydligen roll om jag har chans att lägga in dem i mitt befintliga.
MVH

Permalänk
Medlem

Det var garda och det va inge problem å be om installatörskod. Sålde dock larmet igår.

Visa signatur

Moderkort MSI z170 krait gaming | CPU i5-6600k | CPU-Kylare Cooler Master V8 GTS CPU Kylare| Ram corsair vengence low 2400mhz 16gb| SSD Corsair SSD Force Series? F120, 120GB | GPU Gigabyte RX 56 vega gaming OC | PSU Fractal design 1000w newton | Chassi Fractal design R4