Permalänk
Medlem

Tips på budgetskrivare?

Nu när man inte är på jobbet och kan skriva ut den oregelbundna adresslappen eller dylikt så skulle jag behöva köpa hem en skrivare. Kraven är väl inte så höga egentligen, behöver skriva ut 0-5 dokument i månaden, upplösningen bör vara tillräcklig för att det ska gå att läsa text typ. Föredrar något kompakt, behöver ingen scanner eller liknande. Behöver ha bra wifi och helst fungera. Har tittat lite runt 1200Kr klassen men jag vet inte, det mesta där verkar ha problem. Wifi som inte ansluter, deep sleep lägen som gör att det inte går att skriva ut, HP har coil whine när de inte används osv.

Vad använder ni hemma som fungerar?

De jag kollat på mest är dessa:

Brother HL-L2350DW (Problem med wifi, deep sleep: https://www.amazon.com/Brother-Monochrome-HL-L2350DW-Two-Side...

HP LaserJet Pro M118dw (Coil whinem, även problem med wifi och deep sleep): https://www.amazon.de/-/en/LaserJet-M118dw-Laser-Printer-AirP...

Permalänk

har en Brother HL-L2350DW använder kanske den 1-2 ggr per månad inga problem med wifi än iaf men brukar oxå
dra ur strömsladden när jag inte använder den så ofta och kan skriva ut direkt när jag sätter ström sladden tillbaka

har Asus RT-AC86U router oxå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Great Games Archive:

har en Brother HL-L2350DW använder kanske den 1-2 ggr per månad inga problem med wifi än iaf men brukar oxå
dra ur strömsladden när jag inte använder den så ofta och kan skriva ut direkt när jag sätter ström sladden tillbaka

har Asus RT-AC86U router oxå

Synd att jag inte lyssnade på dig.

Var inom Media Markt och köpte HP LaserJet Pro M118dw idag. Har suttit 2h nu och försökt ansluta den till wifi men det verkar helt omöjligt. Lämnar tillbaka den imorgon, den verkar defekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Synd att jag inte lyssnade på dig.

Var inom Media Markt och köpte HP LaserJet Pro M118dw idag. Har suttit 2h nu och försökt ansluta den till wifi men det verkar helt omöjligt. Lämnar tillbaka den imorgon, den verkar defekt.

Kan det vara så att den bara har stöd för 2,4GHz? Vissa produkter kan även ha problem att ansluta om både 2,4GHz och 5GHz har samma SSID. Kan vara värt att undersöka innan du lämnar tillbaka den.

Visa signatur

press nu1mlock