SweClockers streamar grafikkortserbjudande med Inet torsdag klockan 16:00

Permalänk

Vill ha en Rx 6800 XT men ser inte ut som att det kommer bli någon sådan i år så får nog sansa mina krav ett tag till därav att det blev en 3060Ti tills nästa generation kort släpps. Tycker att 5799 ändå är ett okej pris i dagsläget och nästa vecka så kan jag pensionera min 1050.

Visa signatur

Låda: Fractal Design Torrent PSU:Corsair RM 1000x Moderkort: Asus ROG Strix B550-F. CPU: Ryzen 5 5600X @Stock. Minne: DDR4-3600 mhz. GPU: PowerColor Radeon Rx 7900 XTX Limited. Skärm: Samsung Odyssey G9. OS: Manjaro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Tänkte att Tradera kanske stängde av kontot.

Blocket sa gällande att sälja förhandsbeställningar av PS5 för ett tag sedan :

"Vi håller ögonen på detta. Vi har som regel att man bara får sälja PS5 om man kan bevisa att varan faktiskt finns, det vill säga om man kan bevisa att man har varan hemma, säger Matilda Adelborg, presskommunikatör på Blocket."

Aha Jo i så fall gör de väl nytta, beroende på hur svårt det är att skapa nya konton.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Blev ett 3070 efter så lång väntan känns det helt otroligt över att se att ordern har skickats redan och att den är framme imon. Vilken väntan det har varit från det att man byggde nya lådan. Stackarn har kört på ett GTX950 snacka om att han är glad nu när ett 3070 kläms och alla hästar släpps loss. Tack Inet och Sweclockers för att ni ordnade denna kampanj idag !

Från det att man köpte kortet så gick allt jättesnabbt innan det blev skickat. Hoppas det finns fler som hann lägga tidig beställning och när ni hämtar paketet imon går runt med ett härligt leende

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define 7 Compact Black TG . CPU: Intel i7 10700K Moderkort: MSI Z490 A-PRO. Kylare: Noctua NH-D15S GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB DUAL OC V2 HDD: M.2 Samsung 970 EVO Plus 500GB, SSD:Samsung 860 EVO 1TB. Minne: Corsair 32GB DDR4 3200Mhz Veng RGB PRO. PSU: Corsair RM750X 750W V2 : Skärm : ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync Operativsystem: Windows 11 64bit

Permalänk
Skäggig legend

Jag fick ett 3070 EAGLE! Var så sjukt nervös då jag sålde mitt Vega 56 igår för 5100kr och hoppades innerligt att få tag på ett idag, så jag är GLAD!

Och arslen som säljer på tradera direkt… svin rent ut sagt.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Lista/länkar till respektive erbjudande?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Inaktiv

var hittar man korten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Lista/länkar till respektive erbjudande?

https://www.inet.se/kampanj/6970/swec-x-inet-x-nvidia

Permalänk
Medlem

Btw stort tack till Inet som gav oss sweclockare bra priser på bristvaror.

Permalänk
Medlem

Du behöver länka ditt Sweclockers-konto om du inte redan gjort det för att ta del av erbjudandena.

Permalänk
Inaktiv

https://www.inet.se/produkt/5412448/gigabyte-geforce-rtx-3060...

Det där var väl ändå OK i dessa tider, inte billigt, men nog det bästa jag sett på länge

Permalänk
Medlem

@INET Re5pect för kampanj!!!

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

Kul initiativ men ändå besviken.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Gick förvånansvärt bra faktiskt, korten fanns i lager och försvann inte tre sekunder innan försäljningen öppnar som oftast händer annars. Tack Inet!

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvicksilver:

Jösses, räknas det här som bra priser? Nä då väntar jag nog hellre ett år.

Håller med. Min smärtgräns går vid 4000kr. Köper fan inte ett kort för 7k rofl även om jag sitter vid dator ungefär 4-5 timmar per dag och spelar.

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem

Blev ett Asus 3070 själv, mitt 2080 håller på att dö så behövt skaffa nytt, helst skulle man vilja ha ett 3080 men inte sett något sådant på mycket länge, 3080 ti är alldeles för dyrt den med.

Ska bli intressant att leka med den imorgon (om man får den ^^ )

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crowwops:

Hmm intressant, då borde jag logiskt få den skickad rätt snart då då min plupp är grön. Eller tänker jag snett?

Om din order är grön gissar jag också att du kommer få kortet snart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kRiLLo_the_only:

Vad är det för skillnad på dessa kort?

Gaming OC är high end med betydligt biffigare kylare.

Permalänk

Kommer mitt order tas bort om man har köpt ett grafikkort tidigare?

Permalänk
Inaktiv

Kan inte logga in med mitt konto?
Går inte att skapa konto på Inet heller...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Kan inte logga in med mitt konto?

Du loggar in med ditt inet konto sen verifierar du ditt medlemsskap från sweclockers.

Permalänk
Medlem

Det kommer alltid finns några personer som vill tjäna pengar på ett sådant här event, bra att Inet sätter stopp för de som de kan. Jag var en av dem som köpte ett 3070 så jag är nöjd. Kommer ersätta mitt 1070 som jag fick "låna" av min gamla dator när jag byggde ny i oktober. Mitt 1070 orkar verkligen inte med min 3440x1440p skärm, och med New world som kommer om en månad behöver jag lite mer tryck i burken

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nicklidstrom:

Du loggar in med ditt inet konto sen verifierar du ditt medlemsskap från sweclockers.

Kan inte skapa konto på Inet. Inget händer när jag klickar på "skicka". Står bara "sparar uppgifter", men inget konto skapas.

Permalänk
Skrivet av Maaxan:

Gaming OC är high end med betydligt biffigare kylare.

Gäller detta även Asus 3070 OC kortet?

Permalänk
Inaktiv

Nu funkade det. Inget intressant för min del då jag söker high end, men trevligt med initiativet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Kommer mitt order tas bort om man har köpt ett grafikkort tidigare?

Under streamen pratade de om att man kunde maila in till kundtjänst angående sin beställning om det är så att man har köpt ett RTX 30-kort tidigare.

Permalänk
Skrivet av Gustenrocks:

Under streamen pratade de om att man kunde maila in till kundtjänst angående sin beställning om det är så att man har köpt ett RTX 30-kort tidigare.

Mailar in hur då? Har köpte i Mars tidigare.
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisism8:

Det kommer alltid finns några personer som vill tjäna pengar på ett sådant här event, bra att Inet sätter stopp för de som de kan. Jag var en av dem som köpte ett 3070 så jag är nöjd. Kommer ersätta mitt 1070 som jag fick "låna" av min gamla dator när jag byggde ny i oktober. Mitt 1070 orkar verkligen inte med min 3440x1440p skärm, och med New world som kommer om en månad behöver jag lite mer tryck i burken

Bara kolla på marknaden vad korten går för idag. 2070 super för 4600 just nu. Har man inget intresse av mining så framstår 3070 som var idag som ett bra köp i jämförelse. Jag spelar TBC Classic i 1440p så kanske inte behöver ett 3060ti men alltid skönt att ligga lite i framkant. New World har jag faktiskt inte kollat in så mycket på grund av dålig prestanda men nu kanske det blir ett köp ändå.

Jag är väldigt glad för de som faktiskt fick tag i kort, tänker behålla det och känner sig nöjda. Det är ju för dem som eventet var för idag. I dagens giriga klimat så är det roligt att läsa glada människor som längtar efter sina nya kort för att få möjlighet att spela sina spel som man längtat efter. Visst, det kom med en prislapp i premiumklassen men det känns också tryggt att ha garanti och veta att kortet inte körts överdrivet hårt på alla sätt.

Permalänk

Fick tag i ett 3070 från Asus. Blir perfekt i mitt planerade bygge! Första bygget på 10 år.

Visa signatur

|||| Intel Core 2 Quad @ 3.4GHz |||| 2GB 800MHz DDR2 |||| Inno3D 8800GTX OC |||| Raptor 74GB |||| +1.3TB HDD |||| Gigabyte DS3 ||||

Permalänk
Medlem

Dom säger i streamen/videon att det kommer in tusentals kort (3000 serien) imorgon om jag förstod det rätt och det gör den här "unika" möjligheten att beställa kort lite konstig i mina ögon.Det gäller att sko sig tidigt och kamouflera det väl.
Positivt är ju att folk som väntat på dessa modeller nu kommer att kunna köpa dem via denna unika möjlighet eller hos någon annan ÅF imorgon.

Permalänk
Inaktiv

Ahh, vad det ska gnällas jämt, vad hade du väntat dig? att Inet skulle skänka bort 600kort for free el? Inet är ett företag som alla andra, och företag ska tjäna pengar, inte bedriva välgörenhet.......SUCK!