Permalänk
Moderator
Forumledare

12 minutes

Jag började köra detta idag och är några timmar in.

Jag måste säga att jag är sjukt positivt överraskad över att spelet lyckats dra in mig såpass djupt i handlingen så här långt.

Löjligt bra röstskådespelare och en bra handling med lite twists.

Har fler kört detta ännu? Finns på gamepass om man vill testa

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Låter lovande! Ska testa ikväll tänkte jag.

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, ser verkligen ut som ett spel som jag skulle gilla.

Permalänk
Medlem

Glöm inte de kända skådisarna som bidrar med sina röster!
Daisy Ridley, James Mcavoy och Willem Dafoe

Edit:
Har haft ögonen på spelet men kommer nog vänta ett tag tills priset går ned. Detta ser ut som ett spel man bara spelar en gång

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Tycker också detta är rätt bra. Spelade ett par timmar. Riktigt klurigt.

Game pass ftw.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Moderator
Forumledare

Mycket bra spel, lätt en GOTY-kandidat!

Har kört några olika slut nu men det är inte direkt något spel man kör om igen annars

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av NordhNet:

Jag började köra detta idag och är några timmar in.

Jag måste säga att jag är sjukt positivt överraskad över att spelet lyckats dra in mig såpass djupt i handlingen så här långt.

Löjligt bra röstskådespelare och en bra handling med lite twists.

Har fler kört detta ännu? Finns på gamepass om man vill testa

Detta låter som en annorlunda spelidé även om den inte är unik. Jag ska pröva när tillfälle ges!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Jag sitter fast, finns det nån hint man kan få i spelet för att komma vidare eller?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av xSean145:

Jag sitter fast, finns det nån hint man kan få i spelet för att komma vidare eller?

Det är väldigt svårt att diskutera handlingen utan att förstöra upplevelsen för andra men om du använder spoiler-tagen [spoiler]*din text*[/spoiler] så kan vi nog hjälpa till

Annars är den största hinten att lyssna noga på vissa nyckelord som karaktärerna säger samt kolla runt på omgivningen om något har förändrats

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det är väldigt svårt att diskutera handlingen utan att förstöra upplevelsen för andra men om du använder spoiler-tagen [spoiler]*din text*[/spoiler] så kan vi nog hjälpa till

Annars är den största hinten att lyssna noga på vissa nyckelord som karaktärerna säger samt kolla runt på omgivningen om något har förändrats

Aye, jag vill inte heller ha spoilers. Kommer vidare lite o lite åt gången. Kul spel.

Permalänk
Medlem

Startar dagen alltid om oavsett vilket slut man får? Tyckte jag gjorde allt rätt och fick en bra avslutning men ändå startade dagen om igen?

Dold text