Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Okey! Första intrycket av JBL Live Pro+
Jag är supernöjd med dessa, fick ta mig lite tid som vanligt att prova de olika storlekarna och jag upplevde att de största slöt tät bäst i mina öron (kan också vara en teknik att få in dom rätt) jag skulle vilja ha lite djupare silikonproppar till dessa men som sagt jag hade inga problem att få dom sitta bra i örat. Det är djuuuuup bas i dessa och EQ i appen som man använder till erbjuder i stort sett oändligt massa inställningar och få till ljudet rätt. Jag är nu medans jagf sitter på med dessa jävligt nöjd och känner att priset är rätt på dessa. Jag är noob vad gäller True wireless och active noise cancelling men jag känner ändå jag gjorde ett bra insteg med dessa. Nu ska det mängd lyssnas och användas för att få ett samlat intryck av dessa

Kul att du blev nöjd 🙂
JBL gör bra lurar och precis som du säger så är deras EQ riktigt bra.
Jag köpte pluppar till mina JBL på Amazon.
Mvh Mange

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Kul att du blev nöjd 🙂
JBL gör bra lurar och precis som du säger så är deras EQ riktigt bra.
Jag köpte pluppar till mina JBL på Amazon.
Mvh Mange

Ska kolla på det, för även om jag fått de sitta bra just nu så hade det inte skadat med lite djupare silikonproppar för bättre inslutning och lättare sätta in men jag har suttit nu med dom på hela tiden och öppnat därren och pratata med mina hantverkare samtidigt med en lätt smekning på vänster plopp. man glömmer bort dom sitter där

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - Asus TUF RTX 4090
OC24 Gaming - SAMSUNG 960 EVO 250GB - SAMSUNG 980 PRO 1TB - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 64GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: Samsung S24plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Ska kolla på det, för även om jag fått de sitta bra just nu så hade det inte skadat med lite djupare silikonproppar för bättre inslutning och lättare sätta in men jag har suttit nu med dom på hela tiden och öppnat därren och pratata med mina hantverkare samtidigt med en lätt smekning på vänster plopp. man glömmer bort dom sitter där

Hej igen.
Kan rekommendera Spinfits eartips , dock lite dyrare men jäkligt bra.
https://www.gear4music.se/sv/Inspelning-and-datorer/SpinFit-C... Dessa har jag testat och dom är riktigt bra.
Sen finns dessa som också ska vara riktigt bra.
https://www.amazon.se/AZLA-SednaEarfit-XELASTEC-par-storlek/d...
Har själv beställt dessa så det ska bli spännande att testa.
Köpte Nothing Ear 1 lurarna trots att jag inte skulle köpa fler lurar just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Hej igen.
Kan rekommendera Spinfits eartips , dock lite dyrare men jäkligt bra.
https://www.gear4music.se/sv/Inspelning-and-datorer/SpinFit-C... Dessa har jag testat och dom är riktigt bra.
Sen finns dessa som också ska vara riktigt bra.
https://www.amazon.se/AZLA-SednaEarfit-XELASTEC-par-storlek/d...
Har själv beställt dessa så det ska bli spännande att testa.
Köpte Nothing Ear 1 lurarna trots att jag inte skulle köpa fler lurar just nu

Ja dom såg nice ut, skulle vilja ha JBL orginal dock för dessa som jag har på är inte fullt så djupa som vanliga proppar (jag har redan testat med vad jag hade liggandes hemma) och problemet med standard storleken är att när jag lägger tillbaka lurarna i fodralet så kan jag inte stänga för silikontopparna är för långa

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - Asus TUF RTX 4090
OC24 Gaming - SAMSUNG 960 EVO 250GB - SAMSUNG 980 PRO 1TB - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 64GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: Samsung S24plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Ja dom såg nice ut, skulle vilja ha JBL orginal dock för dessa som jag har på är inte fullt så djupa som vanliga proppar (jag har redan testat med vad jag hade liggandes hemma) och problemet med standard storleken är att när jag lägger tillbaka lurarna i fodralet så kan jag inte stänga för silikontopparna är för långa

Japp, det är lite av problemet när man köper eftermarknads ploppar.
Mvh Mange