Permalänk
Medlem

Köpes grafikkort

Hejsan
Tänkte ge dottern en liten uppgradering så letar efter ett grafikkort runt RX 6600 prestanda. Gör gärna köp face2face så i Göteborgs området

Tack på förhand
Andreas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

PM (5700XT PULSE 8GB)

Permalänk
Medlem

är det för prisklass du tänkte dej? kan hjälpa till och leta lite 🙂👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

glöm inte midsommar rean är nästa helg också btw.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Har ett 2070 till salu, bor mellan Borås och Varberg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

är det för prisklass du tänkte dej? kan hjälpa till och leta lite 🙂👍

Ja det är svårt att säga för priserna går ju verkligen upp och ner hela tiden. Såg det var någon som sålde ett RX 6600 för 2500:- för nån vecka sedan så kanske 2500-3000

Skrivet av Göteborgaren:

glöm inte midsommar rean är nästa helg också btw.

Hehe är det nån ny grej eller tänkte du för att folk behöver pengar till festandet? Borde väl drösa in en del mining kort snart med nu när bitcoin kraschat rejält

Permalänk
Medlem
Skrivet av kadiid:

Har ett 2070 till salu, bor mellan Borås och Varberg

Ja eventuellt. Beror ju på vad som ramlar in här Hur mycket hade du tänkt för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreasmark:

Ja det är svårt att säga för priserna går ju verkligen upp och ner hela tiden. Såg det var någon som sålde ett RX 6600 för 2500:- för nån vecka sedan så kanske 2500-3000
Hehe är det nån ny grej eller tänkte du för att folk behöver pengar till festandet? Borde väl drösa in en del mining kort snart med nu när bitcoin kraschat rejält

okej, ja och nya kort börjar gå ner mot normala priser och finns i lager. nej det brukar vara midsommar rea i butiker varje år, startar veckan innan ibland. kallas ibland för sommar rea. så om det inte är akut så börja spana lite nästa vecka 👍🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreasmark:

Ja eventuellt. Beror ju på vad som ramlar in här Hur mycket hade du tänkt för det?

Hmm kanske 300-3500? Ingen aning vad dom går för

Permalänk
Medlem

prata med webhallen å inet nyss, dras sommar rea drar igång nästa vecka. kommer grafikortspriserna rasa

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

prata med webhallen å inet nyss, dras sommar rea drar igång nästa vecka. kommer grafikortspriserna rasa

Ok tack
Nä jag har inte bråttom att köpa så det är ju absolut värt att kolla in

Permalänk
Medlem

tycker jag absolut du ska. vet inte exakt när i veckan det börjar men närmare helgen skulle jag tro 👌🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

på tisdag börjar Inet lite med sin rea, smygstart viskade dom i mitt öra 😇😇👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

hittat något än? har ett rtx 3080 founders edition men det känns väldigt för overkill

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

hittat något än? har ett rtx 3080 founders edition men det känns väldigt för overkill

Nä inte ännu. Hehe ja det är väldigt overkill