Permalänk

Rensning Nr.3

Säljer en del grejjer som jag förösker få bort då jag har på tok för mycket som bara ligger o dammar. Större grejjer som högtalarna och förstärkaren hämtas, annat kan skicka mot porto kostnad.

Nintendo Wii - kommer med massa tillbehör, bland annat Balance Board, 2 Gitarrer, Kick för trummor samt Mikrofon. Wii Sports medföljer på skiva, fungerar som den ska. Kontroll och Nunchuck följer såklart med. Bud från 400kr, får nog hämtas då det blir svårt att skicka gitarrerna, men kan gå att lösa.

LPX 16GB/3200mhz DDR4 - kvitto från Webhallen medföljer Bud från 300kr

Bower and Wilkins 203i - fina högtalare, gjorda i England, låter fint. Båda Tweeters är utbytta för några år sen då en av dem blev insparkad av min katt, så bytte jag båda två, funkar lika fint som innan. Bud från 300kr

Dell Wyse vet inte vad som finns för processor, finns dock en 80GB SSD och 4GB Ram, som sagt vet ej vad den har av värde. Kommer med powerkabel, funkar att starta, inte försökt längre. Bud från 50kr

Technics Förstärkare - funkar som den ska, kommer med kabel och fjärrkontroll. Bud från 300kr

Saker inte på bild -

  • Twelve South Compass - 100kr

  • Xtrfy K4 - 150kr

  • Jaybird X4 - 150kr

  • i3 2100 - 50kr

  • Mee Audio MX1 - 100kr

  • USB C Hub - 150kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem

16gb drr4 300kr+frakt

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av Wii't men inte av Guitar Hero tillbehören.
Kan du tänka dig att splitta och skicka wiit med kontroller och sladdarna?

Permalänk
Medlem

50kr + frakt för Dell Wyse

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Skrivet av Zeroastic:

Jag är intresserad av Wii't men inte av Guitar Hero tillbehören.
Kan du tänka dig att splitta och skicka wiit med kontroller och sladdarna?

det ska nog gå, jag håller dock gärna utgångspriset på 400kr fortfarande isåfall

Visa signatur

Roze +

Permalänk

200kr + frakt för Dell Wyse

Permalänk

Ångrat mig, drar tillbaks mitt bud.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 350 kr 16 GB DDR4 Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Lasse62:

350 kr 16 GB DDR4 Hämtar

När kan du hämta?

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem

I morgon bitti eller på tisdag em.

Permalänk

RAM såld

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem
Skrivet av adamaszucs:

det ska nog gå, jag håller dock gärna utgångspriset på 400kr fortfarande isåfall

Ok, det är tyvärr inte intressant. Jag kan lägga ett bud på 300 inkl frakt för prylarna.

Permalänk
Skrivet av Zeroastic:

Ok, det är tyvärr inte intressant. Jag kan lägga ett bud på 300 inkl frakt för prylarna.

PM

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem

75kr + frakt för Wyse:n

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk

Wii ligger ute på Tradera, så tar bort den från budgivning!

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Skrivet av Wikai:

75kr + frakt för Wyse:n

PM

Visa signatur

Roze +