Permalänk
Medlem

2 st NAS-diskar 6-8 TB

Som rubriken. Utan fel eller varningar då de ska snurra länge.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hejsan. Jag har två st WD Red NASware 3.0 på 6TB vardera.
Vet ej vad såna går för begagnat. Men säg en anselig summa som du tycker är vettig så ser vi

Permalänk

Hej,
Håller på att uppgradera till 4-bay NAS.
Har 2 st Synology 213+, 6 och 8 TB. Finns USB portar för ytterliggare expansion.
Allt friskt. Har gått sparsamt som mediaspelare och backup.

Intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av deward:

Hejsan. Jag har två st WD Red NASware 3.0 på 6TB vardera.
Vet ej vad såna går för begagnat. Men säg en anselig summa som du tycker är vettig så ser vi

Är det WD60EFAX?

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Är det WD60EFAX?

Ehm nej det tror jag verkligen inte.. Har ej möjlighet att kolla nu. Men etiketten ser verkligen inte ut så
Kollar under lunchen! Är du också intresserad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av deward:

Ehm nej det tror jag verkligen inte.. Har ej möjlighet att kolla nu. Men etiketten ser verkligen inte ut så
Kollar under lunchen! Är du också intresserad?

Om inte TS tar de så kanske jag också är intresserad

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Om inte TS tar de så kanske jag också är intresserad

Du känner mina diakr bättre än vad jag känner dem haha.
Det är två stycken wd60efax-68shwn0

Permalänk
Medlem

Hej
Jag har 2st Seagate Exos 7E8 6TB (256MB Cache 7200 RPM) diskar i min synology NAS som jag funderar på att byta mot större.
Dessa är köpta på webhallen 2020-09-24, med andra ord nästan 2 år kvar av garantin.
Jag skulle kunna sälja dessa för 850kr/styck, finns i Stockholm.
Med vänliga hälsningar
Alexej

Permalänk
Medlem
Skrivet av deward:

Hejsan. Jag har två st WD Red NASware 3.0 på 6TB vardera.
Vet ej vad såna går för begagnat. Men säg en anselig summa som du tycker är vettig så ser vi

Hej, tack för inlägg. Jag ska köra raid så jag är ute efter diskar med CMR. Därför hoppar jag.

Skrivet av richard_malmoe:

Hej,
Håller på att uppgradera till 4-bay NAS.
Har 2 st Synology 213+, 6 och 8 TB. Finns USB portar för ytterliggare expansion.
Allt friskt. Har gått sparsamt som mediaspelare och backup.

Intressant?

Det är alltså kompletta system vi talar om? Jag behöver bara diskarna så då blir det inte aktuellt tyvärr.

Skrivet av Dashio:

Om inte TS tar de så kanske jag också är intresserad

Det är fritt fram!

Skrivet av alexejrm:

Hej
Jag har 2st Seagate Exos 7E8 6TB (256MB Cache 7200 RPM) diskar i min synology NAS som jag funderar på att byta mot större.
Dessa är köpta på webhallen 2020-09-24, med andra ord nästan 2 år kvar av garantin.
Jag skulle kunna sälja dessa för 850kr/styck, finns i Stockholm.
Med vänliga hälsningar
Alexej

Kan du tänka dig att skicka?

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag skulle kunna skicka och packa diskar väl, men tar ingen ansvar för posten 🙂
Med vänliga hälsningar
Alexej

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexejrm:

Hej,
Jag skulle kunna skicka och packa diskar väl, men tar ingen ansvar för posten 🙂
Med vänliga hälsningar
Alexej

Det låter bra. Vi hörs i PM.