Delta Force: Hawk Ops

Permalänk
Medlem

Tankar?

Gamla klassiska Delta Force har man lirat många timmar i sina unga dar
Det kommer ett Alpha test i juli och vill man prova, så är det bara att signa upp hos Steam.

Delta Force: Hawk Ops, a free-to-play 1st-person tactical shooter, returns as the latest in the classic series.

With 25 years defining the genre, Delta Force is back with an upgraded arsenal of weaponry, jaw-dropping environments, and a truly dynamic world.

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceKey:

Tankar?

Gamla klassiska Delta Force har man lirat många timmar i sina unga dar
Det kommer ett Alpha test i juli och vill man prova, så är det bara att signa upp hos Steam.

Delta Force: Hawk Ops, a free-to-play 1st-person tactical shooter, returns as the latest in the classic series.

With 25 years defining the genre, Delta Force is back with an upgraded arsenal of weaponry, jaw-dropping environments, and a truly dynamic world.

https://www.youtube.com/watch?v=qw3qXuMlsv0

Ser spännande ut
Älskade det gamla Delta Force.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - WD Black SN850X 1TB - MSI GeForce RTX 3070 Suprim X - Corsair SF750 - Noctua NH-D12L chromax.black - Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

Har själv spelat de gamla spelen som jag gillar, speciellt Land Warrior och Black Hawk Down spelen.

Enligt av att döma på trailern så får jag mer Call of Duty vibbar av en mer arkad upplevelse. Men jag kommer att testa detta ändå
Sista biten i trailern där dom återskapat Black Hawk Down scenariot igen. Dom spelar på mina nostalgi-nerver minst sagt

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem

Det ska testas...

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Medlem

Synd bara att det är skapat och utgivet av endast kinesiska spelföretag Jag hade annars gett det ett försök. jackfrags har spelat det en hel del på sistone, och han lockade mig till att testa det. Men så fort jag läste mer om det (det finns alltid en baktanke med free-to-play-spel, precis som med Once Human (som också är 100% kinesiskt)), blev jag oerhört avtänd. Synd

Ersatte "lockar" till "lockade" | Youtube-länk justerad. // MOD
Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Alpha testerna är i full gång och själv har man lirat ett tag, riktigt trevligt faktiskt

Visa signatur

Permalänk

fick en steamkod för access på twitch för nån timme sen men gick inte aktivera tydligen var det väldigt begränsat med tid att aktivera sin nyckel.

Skrivet av FP94AD:

Har själv spelat de gamla spelen som jag gillar, speciellt Land Warrior och Black Hawk Down spelen.

Enligt av att döma på trailern så får jag mer Call of Duty vibbar av en mer arkad upplevelse. Men jag kommer att testa detta ändå
Sista biten i trailern där dom återskapat Black Hawk Down scenariot igen. Dom spelar på mina nostalgi-nerver minst sagt

inte så konstigt att det nog käns lite som cod iom att det är samma team som tydligen hade gjort cod mobile.

och skulle väl säga att det känns lite som en mix av cod och battlefield.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Börjar ju bra med att ha lagt in AI och bottar i ett alpha test... ja jisses..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har inte ens spelet på Steam när jag söker i store? Hur får jag tillgång?:)

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av segafreaktwo:

Mysko, för mig så ploppar det upp när jag söker på det 🤔

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Du får ansöka om en nyckel till alpha testet som pågår nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Mysko, för mig så ploppar det upp när jag söker på det 🤔

Hade nån setting igång som jag ändrade på. Nu hittar jag spelet!:)

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Sitta kolla på en stream för att få en kod har jag inte tid med. Vill spela själv

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som har en kod? <3

Permalänk
Medlem

Jag köpte en kod för cirka 30kr
Orkade inte kolla på en stream.
Var det värt?
Nej jag har redan slutat spela det. Känns som jag spelar mot bots hela tiden.
Moden jag spelar liknar Rush från bf och jag vill ha domination.
Blir så låst och stelt att bara sitta långt ifrån och skjuta.
Tror spelet kommer ha en del spelare när det släpps men tror inte det kommer leva så länge.
Ett overhypad spel enligt mig.

Dåligt med riktigt bra fps nu för tiden tyvärr. Saknar BF3 och de äldre COD men de bra företagen har gått och lagt sig.....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tror jag spenderade typ 15min ingame innan det stängdes ner och inte har startats upp igen.. är som att CoD och BF fått ett barn, inget nytt, ingen inovation, inget som är intressant alls med spelet tyvärr..

Tror dock att SP delen säkert kan bli trevlig, men det återstår att se.

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Skrivet av segafreaktwo:

Jag köpte en kod för cirka 30kr
Orkade inte kolla på en stream.
Var det värt?
Nej jag har redan slutat spela det. Känns som jag spelar mot bots hela tiden.
Moden jag spelar liknar Rush från bf och jag vill ha domination.
Blir så låst och stelt att bara sitta långt ifrån och skjuta.
Tror spelet kommer ha en del spelare när det släpps men tror inte det kommer leva så länge.
Ett overhypad spel enligt mig.

Dåligt med riktigt bra fps nu för tiden tyvärr. Saknar BF3 och de äldre COD men de bra företagen har gått och lagt sig.....

jag ansökte på deras hemsida fick tillgänglighet inom 15 min.

https://www.playdeltaforce.com/en/

dock får du inte steamnyckel då utan du får köra deras egna launcher när du ansöker där så har inte äns installerat det...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Sitta kolla på en stream för att få en kod har jag inte tid med. Vill spela själv

Behöver ju inte kolla ha den rullande när du käkar eller så. allt handlar om vad man vill, vill man så fixar man det annars inte.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Conquest och Extraction mode har tillkommit och japp det är riktigt bra detta. EA har väldigt mycket att lära sig inför nästa Battlefield.

Hazard Operations - Extraction with a Twist

Hazard Operations!

Think Escape from Tarkov meets Battlefield, but with its own flavour. The tension is real as you navigate the map, complete objectives, and try to extract with your loot. But here's the twist - the base building system, progression and free to earn stuff adds a whole new layer of strategy. Between missions, you're investing resources to upgrade your base, unlock mods and items, whichgives you a real sense of progression beyond just typical gear/gun/cosmetic unlocks.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreasa64:

Ser spännande ut
Älskade det gamla Delta Force.

Håller med, ser framemot detta spel.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition