Wooting 80HE (ISO-Nordic, TTC KOM RGB, Glorious Aura Keycaps, ABS Ghost)

Permalänk

Wooting 80HE (ISO-Nordic, TTC KOM RGB, Glorious Aura Keycaps, ABS Ghost)

Säljer mitt Wooting 80HE i "Ghost-utförande" (genomskinlig ABS-plast). Fantastiskt tangentbord, men ärligt talat? Jag spelar inte PvP-spel där alla features det har gör skillnad. Köpt direkt från Wooting i maj 2025. Just nu sitter det TTC King of Magnetic RGB-switchar i det (värda ca 900 kr), men jag skickar även med Lekker 60 V2 som satt i vid leverans. Jag har smörjt stabsen lite extra. Keycaps är Glorious Aura (pudding) med galet bra ljusgenomsläpp tillsammans med TTC-switcharna. Skickar även med resterande keycaps såklart, om du vill ha dem till något annat. Jag beställde bordet direkt från Wooting utan keycaps, därav Aura.

Finns i Lund, skickar gärna om du står för frakt. 2 000 kr tycker jag är ett vettigt pris med tanke på att det följer med två uppsättningar switchar. Själva tangentbordet talar för sig självt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Öppnar med ett bud på 1500+frakt

Permalänk
Medlem

1600kr + frakt.

Permalänk
Medlem

1700kr kan hämta

Visa signatur

Lian LI O11 XL | ASUS B850-E | 9950X3D | 64 GB RAM | ASUS 9070XT PRIME | WD SN850x 4TB | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFT OLED |

Permalänk
Skrivet av minh:

1700kr kan hämta

Har en person före i kö, hör av mig om det inte blir av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedishBass:

Har en person före i kö, hör av mig om det inte blir av.

Lugnt bara pm mig bor 30mkn från Lund

Visa signatur

Lian LI O11 XL | ASUS B850-E | 9950X3D | 64 GB RAM | ASUS 9070XT PRIME | WD SN850x 4TB | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFT OLED |

Permalänk
Medlem

1800 + frakt

Permalänk
Medlem

Ifall inget annat blir av: 2000 + frakt.

Permalänk

Annonsen är avslutad