Permalänk
Medlem

vf va tvungen att kolla vad som hände ett märke på 7x3 cm e inte så farligt sen vart det roliga bublor också

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA.......Jag tror jag dör!
FY FAN VAD KORKAT!!!!!!! Ni skulle spelat in det och skickat till Jackass!

Visa signatur

Workstation: Seasonic S12 500W :: Athlon XP 2200 :: SOYO KT400 MB DUP :: 1,5 Gb RAM :: 2 x 120 Gb HDD :: Radeon 9600 PRO :: SoundBlaster X-fi :: SONY SDM-HS95P :: Logitech DiNovo :: Logitech Z-5500

Laptop: MacBook 2.0 GHz, 2048 Mb RAM, 80 Gb HDD

Permalänk

Antar att ni är nördar som aldrig kommer utanför huset. Inte kul med sånna kylskador om man ska vistas utomhus när det är kallt, ex åka skidor mm. Även om det läker å inte syns nått så kommer ni vara mycket känsligare för köld där än på övriga kroppen.

Visa signatur

Varför har inte jag någon avatar?

Permalänk
Medlem

Med en sån kylning måste ni ha kunnat klockat händer högt, eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hula
Med en sån kylning måste ni ha kunnat klockat händer högt, eller?

beror på hur kall din kyl e som kyler flänsen

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qvertY
beror på hur kall din kyl e som kyler flänsen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qvertY
vf va tvungen att kolla vad som hände ett märke på 7x3 cm e inte så farligt sen vart det roliga bublor också

De är rätt qvertY så ska de va, visst var de skönt ! de är min hand på bilden, Är ny medlem här på sweclockers. Hur ont gör ditt då, vad körde du med för en fläns. En hel vetenskap de där vettu
Ja o DEE har dragit av den döda huden nu, är rosa och lite ärrit, iallafall mitt för ja råka riva upp de då vi lir basket, inte bra. Efter två veckor gör de inte ont men ser lite cp ut

Länge leve galenskapen!

Visa signatur

Dryg, Drygare, Flygare !!!

Permalänk
Medlem

hehe...håller me, lite nya innovationer är alltid trevligt....mer eller mindre iaf..:D...samt lite kul o se variationer i "OMG jag har hittat den bästa och billigaste kylningen som finns" topicsen..:D Keep up the bad work boys..;)

Visa signatur

K M K !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinky
De är rätt qvertY så ska de va, visst var de skönt ! de är min hand på bilden, Är ny medlem här på sweclockers. Hur ont gör ditt då, vad körde du med för en fläns. En hel vetenskap de där vettu
Ja o DEE har dragit av den döda huden nu, är rosa och lite ärrit, iallafall mitt för ja råka riva upp de då vi lir basket, inte bra. Efter två veckor gör de inte ont men ser lite cp ut

Länge leve galenskapen!

gjorde alldrig ont. använde en TT cpu fläns.

http://www.grendosa.com/dump/PICT2170.JPG

http://www.grendosa.com/dump/PICT2219.JPG

edit: varför blir det alldrig bilder direkt?

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem

Fyfan , måste kräkas , ni e fan sjuka på ett skönt sätt

Permalänk

Trodde inte det fanns så många korkade människor! Varför lära sig på andras misstag...? Brukar ni testa allt ni ser på tv oxå?

Visa signatur

Workstation: Seasonic S12 500W :: Athlon XP 2200 :: SOYO KT400 MB DUP :: 1,5 Gb RAM :: 2 x 120 Gb HDD :: Radeon 9600 PRO :: SoundBlaster X-fi :: SONY SDM-HS95P :: Logitech DiNovo :: Logitech Z-5500

Laptop: MacBook 2.0 GHz, 2048 Mb RAM, 80 Gb HDD

Permalänk
Inaktiv

detta lät ju kul... ska gå och hammra in ett spik i pannan... kommer sen o visar hur det ser ut ;P
hehe för fan... visst stoppa in skiten i frysen men varför trycka den mot huden så man får köldskador?

ser ju ingen större mening med det...

Permalänk
Medlem

Kul som fan ju. O se sin kompis skrika av smärta
Bra quertY såg ju riktigt fint ut.

Visa signatur

Dryg, Drygare, Flygare !!!

Permalänk
Medlem

Posta bilder igen om en månad så ska vi se om det är några märken kvar. (jag tror det är det )

Permalänk
Medlem

Kul om ni skulle få bestående nekros p åera "testade" kroppsdelar, vävnadsdöd till den milda grad att ni börjar tappa era kroppsdelar..

Idioter.

Permalänk
Medlem

Hmm Braindamage? iaf ganska fina bubblor

Permalänk
Medlem

LOL!

Visa signatur

Stressa långsamt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ]OC[chaos
fyfan vad korkat ! ... man borde testa

Sweclockers i ett nötskal

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

hadde redan ett gammalt märke på den armen som va dubbelt så stor efter andra uptäckter så..

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Avstängd

Nu har jag sett allt tror jag!!!! HELT SJUKT!

Visa signatur

mah peenis is veery veery beeg!!

Permalänk
Medlem

ska testa... ska slänga in min gamla kylfläns..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaWi
ska testa... ska slänga in min gamla kylfläns..

du kommer få ett märke bara så du vet och visa inte mamsen då åker du in på psyket

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk

Mmmm.. mysigt. Ser ut som 2:a gradens brännskador... aja, bättre kall fläns en varm, kylan bedövar ju... du får iofs samma sorts skador. Jag vet några som lekte med kylspray (typ sån man dödar cykellås med) i omklädningsrummet... visst de hade skojj då.. men oj va skoj jag hade när jag nästa vecka i omklädningsrummet fick se dem försöka byta om, och dusha! fan va jag skrattade!!!

Själv har jag bara gjort mig mr illa på värme... En gång råkade jag kortsluta 12v i datorn med ett lysdiodsben... jag höll i benet medans jag såg hur det började lysa alderles orange! det fräste som fan åxå sen satt lysdioden i pekfingret. ca 2mm djup skåra i fingertoppen... inte så skönt. Andra grejjen jag bränt mig i datorväg va när jag brände min CPU, jag skulle precis på mitt livs andra lan å jag blev så jävla ledsen. så jag tryckte till kärnan ordentligt och hårt me fingret (typ ist. för att slå eftersom jag inte ville pajja moderkortet) oj oj oj vad ljämna fingeravtryck den där åskfågeln gav mig

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Kul för er att det snart är vinter, då kan ni gå ut med dom andra 5 åringarna och slicka på lycktstollpar. Eller så kan ni börja hänga med skolans psyko (antar att ni inte är gammla nog för att ha gått ur skolan än) och skära er i armarna bara för att se hur mycket det blöder...

Permalänk
Medlem

hha idioter

Visa signatur

:)