Permalänk
Medlem

KOTOR hjälp!

Tja!
Har precis börjat lira KOTOR.
När jag har "befriat" Bastilla och klarat gubbarna och efter man har pratat med karth o bastilla så kommer en gubbe fram o säger en sak om Swoop-race.
Vart ska man`?
Och hur gör man för att komma dit`?
MVH Robin

Permalänk
Medlem

du får väll prata med race announcer (stavning?) .. det är han som sitter bakom sitt "skrivbord" i samma rum.

Edit: tänk på allt han säger när han förklarar för dig hur du kör. Jag läste inte riktigt första gången så jag visste inte att man skulle växla t.ex. Efter att jag förstod det fick jag avsevärt bättre tid
Ett tips till, åk på alla "boost ramper" som finns på banan.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

Asså jag har klarat det första racet, sen kommer en rymdgubbe fram o säger att nån vill möta mig, vart möter man han`?

EDIT: Finns det ingen som vet hur man gör`?

Permalänk

Enjoy.

Betydligt enklare att kolla med en/flera faq:s innan du frågar här, bäst är förstås om man slipper kolla öht

Visa signatur

"You don't have bad luck. The reason that bad things happen to you is because you're a dumbass"

Permalänk
Medlem

Dem är ju bara för Xbox inte PC!

Permalänk
Medlem

I upper city cantinan precis som killen säger.

Edit: Det är väl samma story både på xbox och pc.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem

Ingen aning............Alltså i upper city..hm......

Permalänk

Enda skillnaden vad jag vet mellan xbox och pc versionerna är att på pc finns "Yavin spacestation", har för mig att det var så den hette iaf.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rru55318
Dem är ju bara för Xbox inte PC!

Som sagt, storyn är (i princip) densamma, dessutom får man i de allra flesta fall glasklara instruktioner...

Visa signatur

"You don't have bad luck. The reason that bad things happen to you is because you're a dumbass"

Permalänk
Medlem

Stick till baren i upper city, ja

Permalänk
Medlem

I vilken stadsdel`?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rru55318
I vilken stadsdel`?

Som sagt, kolla in nån FAQ...

Upper City - South Locations: A To South Apartments B Equipment Shop C To Upper City Cantina D To Upper City North E Medical Clinic |-| |A| |-=-| | | |-| | | |D| ------| |-------\\ |-=-| | \\ | | | \\----------------------------| | | | \\ //-------------------------\\ | \\ //---// \\ | \\-| // |-=-| |--|------ | |------------| | | =B ----| | + E | |__|______ __| |----------------| | | | | | | | | | | |-=-| |C| |-|

Visa signatur

"You don't have bad luck. The reason that bad things happen to you is because you're a dumbass"

Permalänk
Medlem

Vad är Military base`?
Jag vet att det är en militär bas!

Permalänk
Medlem

Du kanske inte borde spela nåt annat än MS röj..

Permalänk
Medlem

Och du kanske inte borde svara på sånnt du inte vet nått om....

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rru55318
Vad är Military base`?
Jag vet att det är en militär bas!

Om du vet vad det är, varför frågar du då, man bör väl försöka spela spelen själv så mycket som möjligt, den första planeten är ju inte så jäkla stor direkt och inte så svår att hitta på.

Permalänk
Medlem

Du vet att du kan titta på en karta över området du befinner dig i va? På kartan finns ju olika platser utmärkta med prickar och namn visas om du håller musen över pricken om jag minns rätt. Om du tittar mer på kartan så blir det lättare att hitta och om du vill veta mer om storyn och hur och varför du ska göra saker så får du försöka läsa dialogen noggrannare.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk

Nu finns länkar till FAQ:s och ett antal förklaringar, det borde inte vara några problem mao.

Värt att tänka på att som man frågar får man svar...

Visa signatur

"You don't have bad luck. The reason that bad things happen to you is because you're a dumbass"