Vilken musmodell är den skönaste du haft?

Permalänk
Medlem

Logitech G9

Visa signatur

Core i7 920 @ 3,8 Ghz | Noctua NH-U12P se1366 | P6T Deluxe | Corsair 6GB 1600 Mhz | ASUS GTX 295 | WD Caviar Blue 640 GB | WD Velociraptor 300 GB |Windows 7 Ultimate x64 RC | 3D Mark Vantage: 24 887 poäng | -----> Galleri <-----

Permalänk
Medlem

MX-518 so far.

MVH

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Avstängd

Får rekommendera min ikari laser nu igen,när jag hunnit testa några logitech mx musar,fan vad dom sög jämfört med ikarin,den är ju faktiskt oslagbar till det priset och det är rent BS med gnället om att den måste lyftas högt från musmattan för att få snabba drag.Måste man lyfta högt från mattan så är man antagligen en person med väldigt slö reaktionsförmåga:-)))
Jag menar man spelar ju inte uppe i luften med musen.
MvH albanen..

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk

IntelliMouse Optical 1.1, det bästa.

Permalänk

Logitech MX-1100. Så helt otroligt underbar. Har svårt att tänka mig en bättre råtta än den. Möjligtvis Revolution, Men den hade några drawbacks om man kollar kundomdömmen.

Visa signatur

Dator 1: Intel core i7 3930K @ 4,7Ghz, Asus P9X79 Deluxe. Crucial Ballistix Tactical Tracer DDR3 (32GB),Crossfire 2x MSI Radeon 7970 OC Edition 3GB, Tagan 800W NA, SanDisk 120GB systemdisk, EK 360 kit + 120mm extraradiator.
Dator 2: AMD FX 8350, Gigabyte 990FXA UD3, Crucial ballistix DDR3, Nvidia GTX 480, Corsair 650W, 2x OCZ Agility, Thermaltake bigwater 760 vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Logitech G5
Så fint den ligger i handen

Permalänk
Medlem

DeathAdder

Visa signatur

iCus

Permalänk
Hedersmedlem

G7 helt klart, har en G9 också men den är inte lika skön...

Permalänk
Medlem

Intelimouse 3.0, helt underbar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heedieh
saitek cyborg den könaste ja haft fast a de e den första också xD

Blev då väldigt missnöjd med min
Har gett upp med att installera programmet så man kan programmera knapparna, och då förblir det bara en helt vanlig mus som känns o härlig.
Back- forward knapparna som sitter på sidan känns en aning annorlunda, och scrollen samt knapp 1 och 2 känns också o härliga under användning

Gick tillbaka till mx518 tills dom kanske fixar bättre mjukvara, eller vänta på lite feedback på steelseries world of warcraft musen

Webhallen har visst börjat fått in sen igår så är det någon som har provat den?
Folk verkar tycka att den är av så hög kvalité utan känns som om den ska gå sönder.
Att den stödjer WoW är jag inte intresserad av, undrar ifall knapparna även går att programmera för annat göra och andra spel t.ex.

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Deathadder

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Avstängd

Boomslang, den gammla

Permalänk
Medlem

MX518 eller G7. Har lite svårt att bestämma mig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag har dendär Microsoft musen, Sidewinder x6(tror jag den heter) Jäääkligt skön och bra, samt skitgrym kvalité(om man är en "helhandsgamer och inte tumm/lillfinger gamer) men så fick jag testa en polares mx518 och de va nog fan den skönaste musen jag hållit i asso.... Och har haft razer också och dom är ju "bäst" om man är Ren tumm/lillfingergamer då den är ultralätt osv men också ultrakass kvalité

Alla de nya mössen är skitgrymma i princip,, finns väl ingen som är dålig skulle jag tro.. Men skulle rekomendera att du åker till nån datorbutik och testar då alla inte är "skitgrymma" för dej

Visa signatur

Quadro användare inom CAD/CAM med fokus CAM.
Personligt OC rekord: 5.41GHz @ i7 2600K --- http://valid.canardpc.com/2kkg6k

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

MX518. Hade den ett tag mellan min Copperhead och Ikari för att sedan byta tillbaka och testa när det blev lite dåligt glid på Ikarin, and it was love at first touch (igen ).

Permalänk
Medlem

Sönaste musen

Helt klart den skönaste musen jag har haft är nog min Logitech G9

Permalänk
Avstängd

1.1 med greplack och func, back in the days...!

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

MX1000, riktigt bra formad.

Permalänk
Medlem

HABU!!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6, AMD Phenom 9600 Quad-Core 2.3GHz , Camelon 550w, Radeon HD 5770, 2x 2048 mb ram, 1700gig sata int, 250gig western digital ext.

Permalänk
Medlem

Razer CopperHead

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Sidewinder, helt underbar form

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk

mx500 och Razer DeathAdder

Permalänk
Medlem
Permalänk

Logitech MX Revolution lätt

Visa signatur

Mac Pro | OS X 10.11 | 3.7 GHz QC Xeon E5 | 16GB DDDR3 | AMD FirePro D300 | 256GB SSD | 3x 27" Thunderbolt Display

Permalänk
Medlem

Steelseries Ikari.

Visa signatur

Älskar datorer!

Permalänk

Death Adder, helt klart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anilusion
Death Adder, helt klart.

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Medlem

Razer Krait lätt...

Permalänk
Medlem

jag har en microsoft sidewinder men bytte till en steelseries ikari laser för några veckor sedan. Jag gillade microsoften väldigt mycket innan men sedan så spillde någon en läsk eller liknande över den så den blev seg och knapparna fastnade. Då införskaffade jag mej en ikari laser och ojojoj vilken skön mus! Microsoft musen tar dock ett tag att vänja sej vid om man inte haft någon skitmus innan (som jag hade)