Permalänk
Medlem

Photoshop interface

Tjenna!

har kollat in en del siter o vill gärna lära mig skapa mer interface designer i photoshop.

har ni några bra tips om länkar som hjälper en på vägen lr bara allmänt "Tänk på att..."

Tack på förhand

Visa signatur

"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

www.goodtutorials.com

de har allt inom photoshop:P

helt enkelt bra tutorials:D

Visa signatur

Om dåliga kommentarer vore vatten skulle jag behövt en flytväst...
www.Agge.tk
-Ja har visst vart ute idag. -Vart då? -Jag öppnade fönstret förut...

Permalänk
Medlem

Tackar för tipsen... men det ingen vet någon hemsida där det finns mer teknik tips o dylikt för att skapa interfaces? (Vad man ska tänka på osv)

Tack på förhand

Visa signatur

"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."