Permalänk

XP Auto Loggin

Har sökt och testat olika sätt att få auto loggin till mitt användarkonto i XP. Men har inte lyckats ännu. Det längsta jag har kommit är att det fungerar en gång innan inställningarna nollställs.

Jag har tex testat Powertoys eller Tweak UL (Vad det nu heter), där jag har hittat "autologon" men som sagt så nollställs inställningarna hela tiden.

Jag har hört att det är nån xp uppdatering som strular till det hela, sant? I så fall vilken?

Är det nåt annat program som jag ska använda för att fixa auto logginen?

Tack på förhand.

Edit: Aj då, lyckades posta i fel forum. Inte går det att radera tråden heller.

"Du är inte inloggad, eller så har du inte rättigheter till att komma åt denna sida. Detta kan bero på flera orsaker"

Visa signatur

Mjo Mjo?

Permalänk
Hedersmedlem

Testat det som står i FAQ:n i windowsforumet? Jag skrev det från början i windows server 2003 -delen av FAQ:n, tror det ligger kvar där också nu.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

För mig gick det med Tweak-XP. Det fungerar perfekt. Dock så behöver man ha konton lösenordsskyddat

Visa signatur

Vill ha tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk

Aj Aj, nu har jag fått problem Jag testa att sätta ett lösenord i Tweak-XP och mitt användarkonto (Samma lösen) Sen nu när jag rebotar så kommer en varnings bip från moderkortet och sen står det "laddar windows..." där den stannar.

Har testat några gånger med samma resultat så jag fick lov att hålla in shift som stoppar auto loggin.

Så nu har jag ännu mer krongel Ska nog ge upp auto logginen.

Visa signatur

Mjo Mjo?