Vilken färg av molex&sleeves kit är ni intresserad av?

Permalänk
Medlem

UV Blåt
Eller "vanlig" svart

PS. Glömde skriva
"Från oss alla till er alla, en riktigt god jul"

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Avstängd

svart som mina kablar hatar alla när dom e uv reaktiva man slevar för att man INTE vill se sladdarna ffs

Visa signatur

Klart du ska!

Permalänk
Medlem

UV Brun

Har redan UV Grön, men lite flourucerande rosa hade väl inte varit fel grabbar ?

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk
Medlem

Hur ser molex kontakerna ut i detta kit? Är dom som alla "vanliga" eller? Finns ju andra som har 2 saker man trycker på så åker dom ut. Dom är fula.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Medlem

Hmm, jag tycker att det är ren SKIT ! det pajade mitt nätagg när jag skulle koppla om Molex kontakterna, så nu sitter jag på ett Q-tec 500W ;/

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem

jag gillar molexkitet på jmedata som fan å vill beställa det men jag gillar inte deras sleevkit som är på tok för brett! 12mm är för mycket! dock gillar jag sleevkitet som är blått uvreaktivt som finns på shg.biz och är 6mm vilket vore perfekt!! nu är det så att dom inte har molexkitet jag vill ha från jmedata och jag tycker att det verkat onödigt att beställa så små saker från två olika ställen så om någon finner någon lösning på mina problem så vore jag tacksam för jag har letat länge å inte funnit någon

tack på förhand

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
Hur ser molex kontakerna ut i detta kit? Är dom som alla "vanliga" eller? Finns ju andra som har 2 saker man trycker på så åker dom ut. Dom är fula.

Räcker den bilden? ^^ Det är mitt paket med molex kontakter. Men det är det gamla paketet Giz hade. Men Molexkontakterna bör ju se samma ut även fast de e olika tillvekrare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av juNkeyez
Hmm, jag tycker att det är ren SKIT ! det pajade mitt nätagg när jag skulle koppla om Molex kontakterna, så nu sitter jag på ett Q-tec 500W ;/

Tog du en kontakt i taget? Eller vad gjorde du för fel?

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800