Permalänk

Haha gudförbannat vad jag hatar Telias abuse.
Jag har haft mitt internet delvist blockerat 2 ggr. Det var nå virus andra datorn här i hemmet som hade, men Telia fattade inte att jag tagit bort internet från den. Jag ringde ungefär 4000 gånger till Telia och några andra mystiska nr men blev inte mycket klokare.
Efter ett tag så uppdaterade jag windows, skickade ett dussin mail till Telia att det var gjort och format var gjorda på alla mina datorer.
Nån vecka senare funkade det. Mycket skönt.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att allt är som det ska nu!
Och telia verkar inte fatta att jag skickat den med flit så Telia - Whyster 0-1

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whyster
Tänkte bara säga att allt är som det ska nu!
Och telia verkar inte fatta att jag skickat den med flit så Telia - Whyster 0-1

Nja, det är fortfarande 1-0 till Telia, deras abuse är det enda som funkar någorlunda bra

Allvarligt, antagligen hade du nåt annat virus på nån av datorerna också... Eller så vart de nån som anmälde dej

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Telia 1 - whyster 0.

Dock så kan jag ju tala om för dig att det var troligen inte det programmet som gjorde att du blev avstängd. Det enda sättet det programmet skulle kunna ha orsakat det är att någon anmälde dig till Telias abuse avdelning. Och det är ändå inte speciellt troligt att dom stängde dig så snabbt.

Så det är med 95% säkerhet något annat du har som sprider skit..
1 gång är Telia medgörliga
2 gånger, du får ett helvete, att få det öppnat.
3 gånger, goodbye!

Permalänk
Medlem

Borde stängt av skiten för gott för dej ...

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whyster
men man kan ju inte kalla det skit!!! det är mer som en rolig grej.

Jävligt roligt om någon sitter och jobbar med något viktigt och inte hinner spara det. Tror inte att du fattar vad sådant här skit kan ställa till med.

Permalänk
Medlem

Detta hände för några år sen och var ganska känt och ungefär lika kul som trådskaparens hyss,
min bror sände över en fil till mig och inte ont anande så klickade man givetvis på den lilla exe
filen och pang , så hade man installerat en grotesk skrevande kvinna med det hårigaste underliv
jag någonsin sett som skrivbords underlägg , minns att det var en del pyssel att få bort den , fan man fick blunda när man bootade datorn hon var grotesk , brorsan tyckte givetvis det var jättekul
men kan inte riktigt hålla med honom om det..... har aldrig tyckt att dessa hyss är speciellt roliga helst när dom kommer från vänner man litar på

Visa signatur

AM2 6.0 2900XT 3G RAM

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whyster
men man kan ju inte kalla det skit!!! det är mer som en rolig grej.

Ja men alla tycker inte det är roligt kanske?Ska det vara så svårt att få in det i ärtan till hjärna du har?Totalt onödig tråd du skapade.

Hoppas verkligen Telia kommer stänga av dig nästa gång så du inte får använda deras bredbands tjänster alls

Då kan du ju sitta där och pilla navelludd ur naveln

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]