Permalänk
Medlem

k300i är den bra??

Hittar inga Recensioner.

Hittade den för 1370kr
http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010079528

Dustin har frifrakt nu.

Eller finns det någon annan bättre mobil runt samma pris... Sen så ska den också vara fin

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Permalänk

Katshing säljer SE K500 för runt 1500, är nog bättre att fixa några hundralappar till och skaffa en sån istället.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

precis ja har en k500i, inte 500 men whate...
Mycke mer värt att lägg på nån hundring å få en färschare telefon:) i mina ögon iaf

Permalänk
Medlem

jag sitter med en k700i...
bäste telefon jag haft kan itne tänka mig att k500 skulle vara så mycket sämre så jag tror nog det är bättre att lägga på nån hundring o ta den...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Funderar oxå på att skaffa K300.. men det som stör mig är STN skärmen. Är den lika sunkig som på 610an? för då är den inte värd enligt mig.

Visa signatur

Gigabyte GA-EP35-DS3 | C2D E7200 @ 2.53 Ghz | 4GB Kingston pc5300 CL5 | GeCube HD3850 256MB | ACER P223W 22tum | "why so serious?"
--- http://agnoslibertine.blogspot.com --

Permalänk
Medlem

Jag köpte min Z800i för 1500kr av elgiganten (med comviq knock out abb.)
Då har man förvisso inträdesavgift på 200kr, samt tre månaders uppsägningstid, men du får en telefon som är några klasser högre än K300i

Helt klart en okej telefon i min mening ;P

Visa signatur

I am a shaman, magician
The sun is purple, 3D dimensions
I am for mental extensions.

Permalänk
Medlem

Värför köpa sånt där skräp?
Köp den dyraste och byt mer sällan istället. Brukar löna sig med det mesta tycker jag.
Ananrs bruakr det väl gå att få loss grymma mobiler billigt med abonemang och sånt?

K700 är ju verkligen budgetmodellen i K-serien. T.om K700 är ju lite trist. K750, där börjar det bli trevligt.

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Värför köpa sånt där skräp?
Köp den dyraste och byt mer sällan istället. Brukar löna sig med det mesta tycker jag.
Ananrs bruakr det väl gå att få loss grymma mobiler billigt med abonemang och sånt?

K700 är ju verkligen budgetmodellen i K-serien. T.om K700 är ju lite trist. K750, där börjar det bli trevligt.

Du har visst inte lagt märke till att k700i släpptes ett bra tag innan k750i o de e ingen budget modell den har gått ner i pris men är ändå ingen budgetmodell den va w800i o k750i när dom kom