System (inte med .exe) Drar 100%

Permalänk
Medlem

System (inte med .exe) Drar 100%

Detta lilla fenomen började nu i början av veckan när jag fick hem en ny SATA disk och installerade om windows på den.

Installerade windows och allt gick prima, sen så installerade jag alla drivrutiner och det gick oxå perfekt.

Men nu till problemet, varje gång jag spelar GTA:SA så kan jag spela ibland några Sekunder och ibland går det flera minuter så dör Musen som jag har på USB.. Det är en Logitech MX510, har även testat med en MX500 men samma problem... När detta händer så kan jag byta usbport, men inte till den som sitter brevid utan bara nån av dom andra antinge ovanför eller under.
(svårförklarat )
Men iallafall, när jag sen då stänger av spelet pga slut på USB portar och ingen mus, så ligger altså System och drar 100% och datorn är allmänt seg..

Har sökt med både virusprogam och MS Antispyware program, och utan resultat.. har Norton Firewall 2004 och även firewall i routern..

Jag har mina misstankar om att det är något med Nvidia drivrutinerna eller OpenGL som är med och spökar..

Är det någon som kan ha en lösning eller vet något som kan hjälpa ?

-------
Jag har fixat problemet, det va Asus Egna drivrutin till grafikortet som låg och störde ut.. Efter jag tagit bort den och installerat om till Senaste NVIDIA drivrutinen så funkar allt igen

Visa signatur

bläe