[World of Warcraft] Pimpa WOW (allmän tråd om interface-mods)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
http://img24.imageshack.us/my.php?image=wowscrnshot0203091310...

Min ui för Rogue är nöjd

det va snyggt.. skulle dock hellre se pitbull unitframes istället för x-pearl .. anledningen är att det är lättare att se.. större skönare health/mana bars.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

har aldrig fattat mig på pittbul, men addonen på buff bars heter Elkano buffbars RIktigt nice addon

Ska nog försöka nån gång men orkar inte just nu en sak X perl vinner på mina debuffs på mobs blir dubbelt så stora vilket gör jag trackar rutpure + deadly / wound poison lättare ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
har aldrig fattat mig på pittbul, men addonen på buff bars heter Elkano buffbars RIktigt nice addon

Ska nog försöka nån gång men orkar inte just nu en sak X perl vinner på mina debuffs på mobs blir dubbelt så stora vilket gör jag trackar rutpure + deadly / wound poison lättare ;D

Testa pitbull 4 då..
Dar inte testat det själv än, men dom har bantat ner antalet alternativ så det ska vara lättare att fixa till och dona på

"Options will be much, much simpler. In 3.0, there's about 200 panels that you can mess with, it's overwhelming. I want to bring this down to somewhere around 10. "

http://www.wowace.com/projects/pitbull4/

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

får man väl testa fast inte i natt ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82
Testa pitbull 4 då..
Dar inte testat det själv än, men dom har bantat ner antalet alternativ så det ska vara lättare att fixa till och dona på

"Options will be much, much simpler. In 3.0, there's about 200 panels that you can mess with, it's overwhelming. I want to bring this down to somewhere around 10. "

http://www.wowace.com/projects/pitbull4/

blir till att prova det då.. jag kör nämligen på gamla med 200 panels vilket är drygt.. måste leta ihjäl sig för att hitta det man vill ändra på

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
http://img24.imageshack.us/my.php?image=wowscrnshot0203091310...

Min ui för Rogue är nöjd

Jäävligt snygg MiniMap, vilket addon är det?

-
EDIT - Mitt eget UI då, lirar inte så mycket som ni förmodligen kan se på mitt gear. (Och nej, jag kan inte förstå att jag har en Night Elf male Hunter heller.)

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
Jäävligt snygg MiniMap, vilket addon är det?

-
EDIT - Mitt eget UI då, lirar inte så mycket som ni förmodligen kan se på mitt gear. (Och nej, jag kan inte förstå att jag har en Night Elf male Hunter heller.)

http://img266.imageshack.us/my.php?image=11552157bm4.jpg

haha den heter faktiskt Sexymap / eller sexmap

kolla på www.curse.com Den ska va där

vill gärna kunna peya för bli human rogue, typ byta Race men går inte stort mistag man gjorde för 3 år sen typ.

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Human är klart bäst PvP racen.. nästan lite OP

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Human är klart bäst PvP racen.. nästan lite OP

aa ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

Ärligt talat, kanske när man har så bra gear att man inte behöver 64+ resilience Insignia, men den är grymt bra att ha bara för den passiva bonusen för humans i PVP också.

Så på det här stadiet tycker jag nog att UD fortfarande har lamast racial.

Och tack till Dawidowski, det ska jag kolla upp!

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
Ärligt talat, kanske när man har så bra gear att man inte behöver 64+ resilience Insignia, men den är grymt bra att ha bara för den passiva bonusen för humans i PVP också.

Så på det här stadiet tycker jag nog att UD fortfarande har lamast racial.

Och tack till Dawidowski, det ska jag kolla upp!

Mm för WOTF är ju helt värdelös i pvp, eller Cannibalize.

Permalänk

Äh, ironi funkar verkligen aldrig - eller så är det jag som inte fattar din ^^.

84+ Resilience insignia*

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem

insignia abilityn eller vad man ska kalla det som human har delar väl ändå inte cooldown med insignia trinketen? Humans har ju 2st för att slippa cc.. vilket gör dem till bästa pvp-klassen.. sen chansen att se stealth lättare..
men det kanske va det som va din ironi?
sen så NEs shadowmend för att lämna combat, perfect för druids som vill ta sin instant mount

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
insignia abilityn eller vad man ska kalla det som human har delar väl ändå inte cooldown med insignia trinketen? Humans har ju 2st för att slippa cc.. vilket gör dem till bästa pvp-klassen.. sen chansen att se stealth lättare..
men det kanske va det som va din ironi?
sen så NEs shadowmend för att lämna combat, perfect för druids som vill ta sin instant mount

Jo, racialen och trinketen delar CD.

Jo visst kan shadowmeld vara bra, men 5 (4?) sekunders immunitet mot en hel drös CC känns bättre, men det kanske bara är jag.

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
Jo, racialen och trinketen delar CD.

Jo visst kan shadowmeld vara bra, men 5 (4?) sekunders immunitet mot en hel drös CC känns bättre, men det kanske bara är jag.

vilken ras har det?

Pratar du om human racial så var det ju den klass jag sa var bästa pvpklassen ^^
synd dock att den delar cd med trinket.. iof så spelar jag horde så det är väl bra att den delar cd

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

snyggt gmotd där...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ett litet KKK meddelande i guildchat ^^

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

Alltså, vad heter den addonen som gör att du får en sån svart/grå remsa som du kan sätta din chatlog och vafan som helst i?
Det verkar som det är bara jag som inte vet ;P

EDIT - @crow2: jag menade WotF ^^

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk

Här är mitt UI för ett tag sen, men det är endast några småändringar som gjorts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Kan du länka det fontet är du snäll, riktigt nice.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeknikEast
Här är mitt UI för ett tag sen, men det är endast några småändringar som gjorts.
http://img213.imageshack.us/img213/1104/wowscrnshot1223082145...

Extremt rent, Riktigt najs!

Blir alltid lika fundersan hur folk som gör sådar cleana uin spelar.
har du allt hotkeyat eller har du några gömda bars?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Letar efter ett buff addon så att du ser en timer på dina debuffs på fiender och helst att dina debuffer blir större. Jag vet att X-perl har det men vill bara ha buff funktionen från den.

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Extremt rent, Riktigt najs!

Blir alltid lika fundersan hur folk som gör sådar cleana uin spelar.
har du allt hotkeyat eller har du några gömda bars?

Han kör förmodligen gömda bars eller så har han tagit bort dem vid bildtagningen.. kan vara så att dom inte syns när han inte är i combat också

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delita
Du skulle kunna skaffa Atlasloot Enhanced istället.

Mazzle UI är riktigt trevligt. Den har i princip allt man kan tänkas behöva.

Så här ser det ut (finns olika skins och dylikt).

http://pici.se/170776

söker en addon så man får hp å shit runt gubben som på linken över

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jocche
söker en addon så man får hp å shit runt gubben som på linken över

IceHud

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Hah, vad kul - Delitas länk där är från min server.
Iallafall, vad heter den addonen som gör att man får typ en grå "remsa" längst ner i sitt UI som man kan lägga Damagemeters, chatbars och skills och grejer i?

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Letar efter ett buff addon så att du ser en timer på dina debuffs på fiender och helst att dina debuffer blir större. Jag vet att X-perl har det men vill bara ha buff funktionen från den.

Quartz har den funktionen. riktigt användbar addon.

Är det någon som vet en addon som visar alla flightmasters på kartan direkt?
Fick bryt igår när jag sprang runt i grizzly hills och drog in enchanted flightmap. Den jäveln visar ju inga som man inte hälsat på redan :-/

Nån som vet nån annan?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Här är mitt UI. Jag spelar inte längre utan hyr typ ut min char till en polares brorsa. Loggade in för att lira en instance och fixade upp det där för att jag hatar default UI:n. Som en gammal hardcore lirare skall det vara rätt

Och cast:

UI:t är en followup på mitt gamla TBC UI som fanns på curse och grejjer, fast med nya frames och sådant.

Om någon vill kan jag uploada addons+wtf folder för den som vill.

peaceout

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem