Lurad av Mulitmediashopen??

Permalänk

Kentucky

Vad är ditt slutliga omdöme efter att ha handlat med Multimediashoppen?

Visa signatur

Det finns mycket jag inte kan, men jag lär mig.
Tänk om alla kunde lägga in lösningen på de problem man frågat om.
Att hänvisa till Google är bara oförskämt, låt hellre bli att svara.

Permalänk
Medlem

Nu i efterhand så känns det som om det nästan finns en logisk förklaring på allt, och att det egentligen inte var deras fel. När jag ringde på måndagen så sa teknikern att den just var chiippad och skulle skickas dagen efter. Det måste ha varit innan dom kom på att det inte gick att flasha chippet, (vilket jag fick reda på fyra dagar senare). Iofs så tycker jag att de då kunde ha ringt tidigare, typ direkt när de fick reda på det. Sen insidenten med killen som skulle ordna kolli-id:t som aldrig dök upp på hela onsdagen trots att han egentligen skulle ha börjat vid 15 är jag lite missnöjd med, liksom de gånger som jag blev tillfrågad att dröja kvar..

Så på det stora hela så tycker jag att det verkar vara ett okej företag om man kan få den express-chippad i butik, men man ska inte skicka sin box till dom, det vore ett misstag.

//kentuckY

Visa signatur

jo..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hammarslag
Erkänn att killen inte sett skymten av sitt X-box än

Väntar fortfarande på svar på min fråga om källa till ditt påstående att shoppen upphört och nu ägdes av ett "polskt" företag.

Permalänk
Inaktiv

Ni är ju totalt losers, nästa gång ni ska inhandla något, så betala en hundring mer så slipper ni allt besvär. Kan ingen starta ett nytt Swec så man får tillbaka den goda gamla tiden utan alla dessa Lunarfjortisar som verkar ha tagit över här?

Hoppa tillbaka i skolbänken istället......Det här börjar ju likna ett Bris för vuxna.....................

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dansken
Ni är ju totalt losers, nästa gång ni ska inhandla något, så betala en hundring mer så slipper ni allt besvär. Kan ingen starta ett nytt Swec så man får tillbaka den goda gamla tiden utan alla dessa Lunarfjortisar som verkar ha tagit över här?

Hoppa tillbaka i skolbänken istället......Det här börjar ju likna ett Bris för vuxna.....................

Moget inlägg från en vuxen person ! *Ironi*

Förklara lite vad du menar. Hur kan det vara Bris för vuxna om vi är fjortisar ? Den som är fjortis ocj omogen här är ju du med ett sådant fjantigt och fruktansvärt onödigt inlägg. Har du inget intressant att komma med i denna tråd så håll dig borta. Vi är inte intresserade av vad du har att säga ändå.

Lunarfjortis ?? Jag är 27år. Är jag en lunarfjortis för att jag engagerar mig i denna tråd ?
Är man en lunarfjortis om man skickar sin konsol till ett företag som på pappret existerar.

Skippa den där sista ölen innan du öppnar foderluckan nästa gång !

Fjant !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dansken
Ni är ju totalt losers, nästa gång ni ska inhandla något, så betala en hundring mer så slipper ni allt besvär. Kan ingen starta ett nytt Swec så man får tillbaka den goda gamla tiden utan alla dessa Lunarfjortisar som verkar ha tagit över här?

Hoppa tillbaka i skolbänken istället......Det här börjar ju likna ett Bris för vuxna.....................

OkEj, HuR sKuLlE jAg Ha GjOrT dÅ???:rolleyes:

ärligt talat så skickade den till dom för att de verkade bättre än att betala 300 spänn mindre för att chippa den i den närmsta butik som jag kännde till som utförde tjänsten. Dels så låg de en timme bort, och dels så hade jag då behövt flasha chippet själv, vilket jag var lite osäker på. Och eftersom jag var lite osäker på den punkten och inte ville riskera att förstöra den så valde jag att skicka den till multimediashopen istället. Vilka även verkar vara ett fungerande företag som verkar ha lite strul med kontakten med omvärden (och kunderna) bara..

//kentuckY

Visa signatur

jo..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kentucky
Ehm,

1. Som Deeds sa, läs igenom tråden innan du utalar dig.

2. Jo det har jag visst, den står i vardagsrummet just nu (kolli-id 11501835473SE på www.posten.se om du ändå inte tror mig).

3. Vad skulle jag tjäna på att ljuga?

4. Ägd.

//kentuckY

Ägd ? känner mig inte speciellt "ägd" av någon. Kan ju alltid komma till finspång o testa ifall du kan äga mig.
Eller så kan du ju alltid fråga om de känner till "Calling" så får du en hum om vad du har att vänta.
Eller du kanske bokstavligt talat vill äga mig, så för rätt pris får du göra vad du vill med mig, tom knulla mig i röven.
Förövrigt så läste jag inte hela tråden, utan antog att det mesta ovan var torrsnack som alltid i trådarna.
Mycket nöje med din kära X-box.

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hammarslag
Ägd ? känner mig inte speciellt "ägd" av någon. Kan ju alltid komma till finspång o testa ifall du kan äga mig.
Eller så kan du ju alltid fråga om de känner till "Calling" så får du en hum om vad du har att vänta.
Eller du kanske bokstavligt talat vill äga mig, så för rätt pris får du göra vad du vill med mig, tom knulla mig i röven.
Förövrigt så läste jag inte hela tråden, utan antog att det mesta ovan var torrsnack som alltid i trådarna.
Mycket nöje med din kära X-box.

Dolda små hot och omogna skitungar har inget på detta forum att göra. Du kan vara en "tuff" kille som ingen vill bråka med i STOOOORA finspång. Men här blir nog ingen rädd för dig. Hoppa in i 240´n igen och pip iväg. Här får du ingen respekt som du uppför dig.

"Fråga efter Calling (kalsong?) så vet du vad du har att vänta...." hahahah störtlöjligt.

Tycker att detta är ett fall för Admins att ta tag i. Dels så är föregående talare den som spred ryktet att ett polskt företag tagig över, dels så hotar han medlemmar, och sist så har han bara bidragit med osämja till denna tråd.

Permalänk
Medlem

Synd Hammarslag att du inte hota mig så kunde du komma till Skövde och fråga efter "baloba" o se vad du har att vänta dig "ironi"
Nä skämt o sidå lägg av med sånt skitprat det går ju till överdrift detta nu. Antingen så skall admin låsa denna tråd eller så kan vi väl försöka vara vuxna o snacka på ett normalt och ett trevligt sätt.
Skall ni kaxa så gör det ute på stan o inte i sweclockers trådar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

*Tråd låst* spårat ur en del.. ..